וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: התלבטות בין רוקאביציה לעוואד. מאנג'ק לא בסגל

3.8.2018 / 13:25

הירוקים סיימו את ההכנות לקראת המפגש עם קרית שמונה (ש', 21:00, 5+ לייב), רוטן תרגל את השניים לסירוגין בכנף, קשר הרכש סובל ממתיחה קלה. אצל האורחת מקווים לשחזר את 30 הדקות הראשונות מהמשחק מול מכבי נתניה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה

אחרי שתי תוצאות תיקו זהות מול מכבי נתניה ובני סכנין, מכבי חיפה קיימה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה (שבת, 21:00, 5+ לייב), בתקווה להשיג ניצחון ראשון העונה. פרד רוטן החליט לחזור להרכב שפתח במשחק הראשון מול מכבי נתניה, אם כי ייתכן שינוי אחד של הרגע האחרון מפני שניקיטה רוקאביציה ומוחמד עוואד תורגל לסירוגין. המשמעות: ארנסט מאבוקה יישאר בהרכב, ואילו עאיד חבשי, רמי גרשון ואליסון דוס סנטוס יחזרו אליו. גם הקישור יהיה זהה, נטע לביא, שלומי אזולאי ואופיר מזרחי יפתחו יחד. מלבד רוקאיבציה או עוואד, סינטאיהו סלליך ומיכיל קראמר ישלימו את ההתקפה. מי שייעדר מהמשחק הוא כמובן רועי קהת, שמוקדם יותר התברר כי בעקבות חבלה בברך הוא ייעדר כשבוע מהמגרשים. ז'ורז' מאנג'ק הסובל ממתיחה קלה לא יהיה בסגל, צפוי להיות כשיר למשחק ביום שלישי.

הרכב משוער: אוהד לויטה; ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, אעיד חבשי, רמי גרשון; נטע לביא, אופיר מזרחי, שלומי אזולאי, ניקיטה רוקאביציה (מוחמד עוואד), סינטאיהו סלליך; מיכיל קראמר.

עוד בנושא:

מכבי חיפה: גיא חיימוב הוצע שוב למו אלאך, ששוקל להחתימו
מוחמד עוואד ירוויח כ-100 אלף דולר. במכבי חיפה טוענים: עמית זנטי אינו בכושר משחק

שחקן מכבי חיפה ז'ורז' מאנג'ק. אדריאן הרבשטיין
עדיין על הספסל. מאנג'ק/אדריאן הרבשטיין

עירוני קרית שמונה

אחרי ההפסד הביתי למכבי נתניה, בעירוני קרית שמונה ינסו לחזור לעניינים. בקבוצה מצפים למשחק הגנה טוב יותר ומקווים שיוכלו להחזיר את קרלוס קוויאר. המגן חגי גולדנברג יהיה בסגל ואף עשוי לפתוח בהרכב כדי לאפשר למרכוס דיניז לעבור לעמדת הבלם. יובל שפונגין ואורי מגבו פצועים ולכן נירן רוטשטיין יפתח כמגן השמאלי של הקבוצה. "חשוב מאוד שנתחבר כמה שיותר לקראת הליגה. ברור לנו שהפסד יגרום גם לזה שנסיים את דרכנו בגביע הטוטו, מה שאף אחד לא רוצה מאיתנו", אמר שחקן בקבוצה, "אם נדע לשחק כמו ששיחקנו בחצי השעה הראשונה נגד נתניה, נוכל לנצח".

הרכב משוער: מהדי זועבי, חגי גולדנברג (איאד אבו עביד), מרכוס דיניז, עידן נחמיאס, נירן רוטשטיין, אפונסו טיירה, עדן שמיר (סמואל בראון), עומר לקאו, לוי גרסיה, נייג'ל האסלביינק, שמעון אבוחצירה.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: גיא חיימוב הוצע שוב למו אלאך, ששוקל להחתימו

לכתבה המלאה
שחקן עירוני קרית שמונה שמעון אבוחצירה חוגג. סוכנות ג'יני
לא רוצים לסיים את דרכם בגביע הטוטו. אבוחצירה/סוכנות ג'יני
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully