וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב פרסה: ג'יימס ווב יחתום בקאנטו ולא בהפועל תל אביב

3.8.2018 / 18:25

אכזבה להפועל תל אביב - הפורוורד האמריקאי בן ה-24, שכבר הגיע להבנות כספיות עם הקבוצה של דני פרנקו, העדיף הצעה מהליגה הראשונה באיטליה שהוגשה ברגע האחרון ולא יצטרף

הכדורסלן האמריקאי ג'יימס ווב. AP
לא יגיע לדרייב אין. ווב/AP

אכזבה להפועל תל אביב. הפורוורד האמריקאי ג'יימס ווב השלישי שכבר הגיע להבנות עם הקבוצה של דני פרנקו, לא יחתום בדרייב אין וישחק בעונה הבאה בקאנטו. האדומים העבירו אתמול (חמישי) חוזה חתום לשחקנה של ברוקלין נטס בעונה שעברה, אך בשעות הלילה עדכן סוכנו האמריקאי כי נכנסה הצעה כספית עדיפה מקאנטו האיטלקית והיום אחר הצהריים הודיע סופית כי ישחק בקאנטו. בהפועל יחפשו שחקן אחר בעמדה מספר 4.

ווב (24, 2.06) שיחק עונה אחת באוניברסיטת צפון איידהו לפני שבחר לעבור לבויזי סטייט וישב שנה אחת בחוץ. ווב שיחק שנתיים בבויזי סטייט ונבחר לחמישיית העונת במחוז מאונטיין ואלי בשנתו השנייה כשהוא רושם 15.8 נקודות ו-9.1 ריבאונדים למשחק. לאחר שלא נבחר בדראפט 2016 שיחק בליגת הקיץ בפילדלפיה ואף קיבל למחנה האימון של הקבובצה, אך שוחרר לאחר ששיחק בשישה משחקי הכנה. הוא העביר את רוב העונה בקבוצת הפיתוח דלאוור 87, אך במרץ גמר את העונה עם פציעת קרסול.

הסגל של דני פרנקו כולל נכון לעכשיו רק שחקן זר אחד - אלאדה אמינו שחוזר לישראל אחרי ששיחק לפני שתי עונות במדי הפועל אילת. הסגל הישראלי כולל את רביב לימונד, רפי מנקו ותומר גינת שממשיכים מהעונה שעברה, צוף בן משה שחזר אחרי עונת השאלה בגליל עליון, ים מדר שעלה מקבוצת הנוער, סטו דגלאס שהצטרף מעירוני נהריה ודניאל ששון שהגיע מהליגה הארצית.

עוד בנושא:
הפועל תל אביב כבר סיכמה עם ג'יימס ווב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully