וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'יימס ווב השלישי במגעים מתקדמים

3.8.2018 / 7:02

הפורוורד (24, 2.06) ששיחק בעונה החולפת עשרה משחקים במדי ברוקלין נטס קרוב לקבוצה של דני פרנקו שצירפה עד כה את אלאדה אמינו וסטו דגלאס. מלבד ה-NBA שיחק רק בליגת הפיתוח במדי דלאוור

הכדורסלן האמריקאי ג'יימס ווב. AP
בדרך לדרייב אין. ווב, מימין/AP

הפועל תל אביב במגעים מתקדמים עם הפורוורד האמריקאי ג'יימס ווב השלישי. לפחות שתי קבוצות נוספות בליגת העל היו מעוניינות במהלך הקיץ החולף בשחקנה של ברוקלין נטס בעונה החולפת, אך נראה כי השחקן יחתום בסופו של דבר במדי הקבוצה של דני פרנקו, ויגיע במקומו של טוני גפני, שהמגעים עמו לא הגיעו לכדי חתימה על חוזה.

ווב (24, 2.06) שיחק עונה אחת באוניברסיטת צפון איידהו לפני שבחר לעבור לבויזי סטייט וישב שנה אחת בחוץ. ווב שיחק שנתיים בבויזי סטייט ונבחר לחמישיית העונת במחוז מאונטיין ואלי בשנתו השנייה כשהוא רושם 15.8 נקודות ו-9.1 ריבאונדים למשחק. לאחר שלא נבחר בדראפט 2016 שיחק בליגת הקיץ בפילדלפיה ואף קיבל למחנה האימון של הקבובצה, אך שוחרר לאחר ששיחק בשישה משחקי הכנה. הוא העביר את רוב העונה בקבוצת הפיתוח דלאוור 87, אך במרץ גמר את העונה עם פציעת קרסול.

את העונה הנוכחית פתח שוב במדי דלאוור, הרשים עם 12.9 נקודות ו-6.6 ריבאונדים למשחק ובינואר האחרון הוא חותם על חוזה טו וואי במדי ברוקלין, ומשחק עשרה משחקים במדי הנטס בהם רשם 1.6 נקודות ו-2.4 ריבאונדים למשחק.

הסגל של דני פרנקו כולל נכון לעכשיו רק שחקן זר אחד - אלאדה אמינו שחוזר לישראל אחרי ששיחק לפני שתי עונות במדי הפועל אילת. הסגל הישראלי כולל את רביב לימונד, רפי מנקו ותומר גינת שממשיכים מהעונה שעברה, צוף בן משה שחזר אחרי עונת השאלה בגליל עליון, ים מדר שעלה מקבוצת הנוער, סטו דגלאס שהצטרף מעירוני נהריה ודניאל ששון שהגיע מהליגה הארצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully