וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייבון פינקסטון חתם לשנתיים בהפועל חולון: "יוסיף לנו קשיחות ואופי"

יש זר חמישי: שחקן הפנים האמריקאי (26, 2.01) ששיחק בעונה שעברה בליגה הפולנית ישלים את מצבת הזרים של דן שמיר. מצטרף לוואייט, וולדן, אטקינס וג'ונס שכבר חתומים בסגול

אימג'בנק GettyImages

הפועל חולון הודיעה הבוקר (חמישי) על החתמתו של שחקן הפנים ג'ייבון פינקסטון האמריקאי לשנתיים. פינקסטון הוא הזר החמישי שחותם בחולון מפתיחת הפגרה ולמעשה נועל את מכסת הזרים של דן שמיר, כשבמועדון החליטו השנה ללכת על חמישה זרים בניגוד לעונה שעברה. "שמח על הצטרפותו של ג'ייבון", אמר שמיר, "אני מאמין שהוא יוסיף לנו גיוון הגנתי והתקפי, קשיחות ואופי".

פינקסטון (26, 2.01) פרץ לתודעה כשנבחר לשחק במקדונלס אול אמריקן בתיכונים, פינקסטון בחר לשחק באוניברסיטת וילאנובה, אך לפני שהחל את לימודיו בשנת 2010, הושעה ממשחק לאחר שנעצר בעקבות קטטה, ומצא עצמו עובד במחסן על מנת לשלם את השכירות שלו.

אחרי ארבע שנים בווילאנובה לא הצליח פינקסטון לזכות בחוזה ב-NBA, ופספס את כל עונת 2015/16 אחרי שקרע את הרצועה הצולבת. את עונת הבכורה שלו כמקצוען העביר במנטובה מהליגה השנייה באיטליה, ואשתקד שיחק בליגה הפולנית ורשם 18.1 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק.

הסגל של הסגולים כולל נכון לעכשיו את דקוואן ג'ונס, קאליף וואייט, קורי וולדן, דריון אטקינס ופינקסטון. לסגל הישראלי הצטרפו מפתיחת הפגרה רועי הובר ועמית שמחון כשמי שנשארו הם טי ג'יי קליין, הקפטן שלומי הרוש וגיא פניני. בקבוצה עדיין ממתינים להתפתחויות בנוגע לג'ו אלכסנדר, כשההערכות הן שלא ישחק בסגול בעונה הבאה.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב תאלץ לסגור ארבע שורות בדרייב אין לארבעה משחקים
מכבי אשדוד/באר טוביה פנתה להלפרין. טולפסן ופליישר חתמו

שחקן מכללת וילאנובה ג'ייבון פינקסטון. GettyImages
הסגל ממשיך לקבל צורה. פינקסטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully