וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תאלץ לסגור ארבע שורות בדרייב אין לארבעה משחקים

1.8.2018 / 17:15

בית הדין של איגוד הכדורסל קנס את האדומים בנוסף לסגירת השורות גם ב-15 אלף שקלים בגין זריקת מצית לעבר ספי שמש במשחק נגד אשדוד והשלכת האבוקות בחצי גמר הפיינל פור: "יש לעקור ההתנהגות מהשורש"

צילום: לע"מ, עריכה: ניב מעוז

בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל גזר על הפועל תל אביב קנס בסך 15 אלף שקלים ובנוסף סגירת ארבע השורות הראשונות בכל יציעי הדרייב אין בארבעת משחקי הבית הראשונים של העונה. מדובר בסגירה של מעל 500 מקומות באולם, עונש משמעותי מאוד לאורך ארבעה משחקים.

ההחלטה הגיעה בגין שני משחקים - משחק מספר 1 במסגרת רבע גמר הפלייאוף נגד מכבי אשדוד בחוץ, בו על פי דוח השופטים ודוח המשקיף הושלך מצית שפגע ברגלו של השופט ספי שמש. המשחק השני הוא חצי גמר הפיינל פור בו הואשמו האדומים בהדלקת אבוקות והשלכתן אל הפרקט. הקבוצה הגיעה לדיון מאוחד בשני המשחקים בלפני כחודש וחצי, ולא הכחישו את הטענות על פי פסק הדין.

בהפועל תל אביב ביקשו לסגור שתי שורות בכל האולם לשני משחקים, אך בעיני הדיינים מדובר "בענישה קלה מאוד בנסיבות העניין", והחליטו להרחיב את העונש. "מדובר בהתתנהגות חמורה מאוד של האוהדים", כתבו הדיינים, "זריקת חפץ כלפי שופט ופגיעה בו הינה מעשה אלימות פסול בדרגה גבוהה. הדלקת אבוקות והשלכתם איננה רק מעשה של הפרת סדר והפרעה להתנהלות המשחק, אלא שיש בכך סכנה ממשית לפגיעה בגוף וחלילה, חמור מכך. יש לעקור את ההתנהגות הזאת מהשורש".


*רביב פיטשון האריך בשנתיים את החוזה בעירוני נס ציונה.
הסנטר שהיה שותף לעלייה השנייה לליגת העל ובעונה החולפת להשתתפות בפלייאוף ימשיך בקבוצה גם בשנתיים הקרובות ויעבה את הקו הקדמי של הקבוצה. רביב פיטשון אמר לאחר החתימה: "שמח ונרגש על הארכת החוזה בשנתיים במועדון שהוא כבר כמו משפחה, בטוח שביחד נעמוד באתגרים העומדים לפנינו ונמשיך להתפתח ביחד מבחינה קבוצתית ואישית. מחכה בקוצר רוח למפגש עם ההורים והילדים המסורים שממשיכים לעודד ולתמוך בנו בצורה מרשימה!! כתום עולה"

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הקבוצה ספגה עונש. אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully