וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן נחוש לעבור בהשאלה לגלבוע/גליל: "יש בלגן לא קטן בעניין"

1.8.2018 / 14:07

כוכב נבחרת העתודה לא מעוניין להמשיך במכבי תל אביב בעונה הקרובה. עם זאת, חלק מחברי ההנהלה הצהובה מתנגדים למהלך. ג'וני אובריאנט לאתר הרשמי: "נרגש להגיע למועדון עם מסורת"

צילום: לע"מ, עריכה: ניב מעוז

שחקני מכבי תל אביב יחלו את האימונים לקראת עונת המשחקים החדשה בסוף חודש אוגוסט. עם זאת, המיקום שבו יחלו האימונים טרם נקבע. בגזרת יובל זוסמן, כוכב נבחרת העתודה, נחרץ לעזוב את הצהובים ולעבור לעונת השאלה בגלבוע/גליל. עם זאת, חלק מחברי הנהלת הקבוצה מתעקשים שהשחקן ימשיך לשחק בשורות מכבי תל אביב גם בעונה הקרובה. ההערכה היא כי אם זוסמן יתעקש על ביצוע המהלך הוא יושאל בסופו של דבר. גורם המעורה בפרטים התייחס לנושא ואמר: "יש בלגן לא קטן בעניין הזה".

בתוך כך ג'וני אובריאנט, שחקן הפנים שהצטרף רשמית למכבי תל אביב התראיין לאתר הרשמי של המועדון ואמר: "אני נרגש שנפלה בחלקי הזדמנות יוצאת דופן לשחק עבור מכבי תל אביב".

השחקן הוסיף: "לכבוד הוא לי להצטרף לארגון עם היסטוריה ומסורת של ניצחונות כמו שיש שם. אני כבר לא יכול לחכות להגיע לעיר, להכיר באופן אישי את צוות האימון ואת חבריי לקבוצה שכמובן על חלקם כבר שמעתי. אני רוצה גם להכיר את האוהדים מלאי התשוקה שתומכים במועדון הנפלא הזה".

עוד בנושא
הפועל תל אביב: סטו דגלאס על סף חתימה
דשון תומאס: "הייתי בשוק כשמכבי תל אביב לא רצתה בי"
הפועל ירושלים: טיישון תומאס נמצא חיובי בבדיקת סמים

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך צפונה? יובל זוסמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully