וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה החתימה את הבלם הספרדי דויד מתאוס

1.8.2018 / 9:29

זר חמישי לעולה החדשה. מתאוס בן ה-31 גדל במחלקת הנוער של ריאל מדריד והיה חלק מהסגל הרחב שלה במשך שנתיים. הוא נבחן במחנה האימונים בפולין, הרשים את ניסו אביטן והצטרף

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: תומר לוי

הפועל חדרה הודיעה הבוקר (רביעי) על החתמתו של הבלם הספרדי דויד מתאוס, שמגיע מריאל מורסיה מהליגה השלישית בספרד. מתאוס בן ה-31 גדל בריאל מדריד והיה חלק מהסגל הרחב של הבלאנקוס במשך שנתיים. בנוסף בפרנצווארוש ההונגרית, א.א.ק אתונה היוונית, אורלנדו מליגת ה-MLS האמריקאית וריאל סראגוסה.

בעונה החולפת ערך 23 הופעות במדי מורסיה מהליגה השלישית בספרד וברזומה שלו יש גם 14 הופעות בליגה הבכירה ואפילו 9 דקות בשלב הבתים של ליגת האלופות (נכנס כמחליף ב-0:4 של ריאל מדריד על אייאקס ב-2010).

הבלם נבחן בחדרה במשך יומיים במחנה האימונים בפולין, שיחק 45 דקות מול אומוניה ניקוסיה, והרשים מאוד את המאמן ניסו אביטן. הוא ינחת היום בישראל ואמור לשחק כבר בשבת במשחק גביע הטוטו של חדרה נגד מכבי נתניה.

מתאוס הוא הזר החמישי של חדרה. סמיר באירקטרביץ' ואוסטין אג'ידה נשארו מהעונה שעברה, בעוד לוסיו ואנז'-פרדי פלומן הגיעו בהעברות חופשיות כדי לחזק את החלק הקדמי של העונה החדשה.

עוד בנושא:

מכבי חיפה תשחרר ארבעה שחקנים בימים הקרובים
אלי טביב נפגש עם ראשי הבקרה והבטיח למכור שחקנים

דויד מתאוס. AP
מתאוס במדי אורלנדו סיטי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully