וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "החלטנו לשחרר את ערן לוי כי לא הייתה דרך אחרת"

מאמן מכבי נתניה התייחס לשחרורו של הקשר אחרי ה-1:3 מול עירוני קרית שמונה בגביע הטוטו: "קשה מאוד לשחק בלעדיו, נצטרך להתרגל לעידן חדש". דיא סבע: "הוא היה נכס עבורנו"

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. סוכנות ג'יני
יתגעגע לערן לוי? דראפיץ'/סוכנות ג'יני

מכבי נתניה ניצחה הערב (שלישי) 1:3 את עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור השני בבית א' של גביע הטוטו 2018/19. שמעון אבוחצירה העלה את הצפוניים ליתרון בדקה ה-14, יונס מלדה איזן (31) ודיא סבע השלים מהפך עם שער מזליקי בדקה ה-42. דידייה קוגבניה השלים את הניצחון הנתנייתי בדקה ה-64 אחרי בישול נהדר של סבע.

עוד בנושא:
ערן לוי שוחרר ממכבי נתניה
לוי נפרד מהאוהדים: "אוהב את כולכם"

עם כל הכבוד לניצחון המרשים, ברור שרוב השיח נסוב בימים האלה בנתניה סביב ערן לוי. כוכב מכבי נתניה בעונות האחרונות, ששוחרר לפני יומיים מהמועדון, "כיכב" גם בראיון סיום המשחק של סלובודן דראפיץ' כמובן. המאמן אמר: "ערן לוי זה ערן לוי, אנחנו בתקופה חדשה, מכבי נתניה היא מעל כל שחקן ומאמן וצריך להתרכז במה שיש פה ולהמשיך הלאה. מאוד קשה לשחק בלעדיו, צריך להתרגל לעידן חדש. ישבנו כולם ביחד עם אייל סגל, החלטנו בצער שצריך להיפרד, לא הייתה דרך אחרת. חשבנו שזה טוב למועדון, ואני מקווה שהעתיד יוכיח שכך יהיה". על המשחק עצמו אמר דראפיץ': "עדיין זה לא זה, אבל אנחנו מאוד מרוצים מהניצחון. אנחנו לא חדים מספיק, אבל מתקדמים ואני מקווה שבמשחק הבא נהיה יותר טובים".

כוכב נתניה דיא סבע אמר על לוי: "ערן לוי היה נכס למכבי נתניה, אני הסתדרתי איתו יופי. הוא תרם הרבה דברים למכבי נתניה והיה אחד השחקנים המשמעותיים בסגל. המועדון קיבל החלטה וצריך להמשיך הלאה. עצוב שזה קרה ככה ולא בצורה הכי לגיטימית, אבל זה מה שהמועדון החליט ועם זה צריך להמשיך הלאה".

מאמן קרית שמונה חיים סילבס: "יש עוד הרבה עבודה, התוצאה הייתה לא טובה אבל למרות זאת ראיתי הרבה דברים טובים. הגענו להמון מצבים ואני לא חושב שהתוצאה משקפת את מה שקרה במשחק. לצערי יש משהו נאיבי מאוד במשחק שלנו. היינו צריכים לגמור את המשחק מהר, אין הצדקה לכל כך הרבה החמצות. אני מבואס מהתוצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully