וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ההשראה של בכר, הקבוצה החדשה של ליאור אסולין

מאמן הפועל באר שבע ברמז אופטימי במיוחד לקראת הגומלין מול דינמו זאגרב, החלוץ שהסתבך בפרשת הסמים נחת בליגה ב'. וגם: יונייטד סיפקה תרגיל מסירות איום ונורא, אקס מכבי תל אביב חשף תקרית אנטישמית של אולג לוז'ני

צילום מסך

מנצ'סטר יונייטד מציגה: הרונדו הכי גרוע שתראו השבוע

אחרי פרשת הסמים, ליאור אסולין מצא לעצמו קבוצה

הפועל לוד הודיעה על החתמתו של ליאור אסולין, וצירפה את התמונה שלפניכם. כזכור, לפני שלושה חודשים וחצי נעצר אסולין לאחר שתועד מוכר סמים בהיקף של 600 שקל ללקוח באמצעות הטלגרם. מאמן הקבוצה אופיר רגב אמר לאחר החתימה: "אני שמח שליאור אסולין הצטרף אלינו. אני לא מכיר מאמן שלא היה מחתים שחקן עם רזומה כזה, בטח בליגה ב'. הוא שובר השוויון של הקבוצה, שרוצה לעלות ליגה. פרשה? משפטים? אני לא בית משפט. מגיע לכל אדם צ'אנס בחיים. בית המשפט יכריע, אני נותן לו את כל העזרה כדי שישתקם. עברתי איתו דבר או שניים, אני יודע שהוא בחור מדהים. הוא יהיה בורג מרכזי בליגה ב' דרום ב'".

ליאור אסולין. הפועל לוד, אתר רשמי
ליאור אסולין/אתר רשמי, הפועל לוד

בדרך למשהו בלתי נשכח?

מסתבר שברק בכר מאמין שהפועל באר שבע מסוגלת למחוק הערב (שלישי) את הפיגור מהתבוסה 5:0 לדינמו זאגרב במשחק הראשון בין השתיים במוקדמות ליגת האלופות, או לפחות מנסה לשכנע את אוהדי האלופה הישראלית שיש עוד סיכוי כדי להימנע מקרחות באצטדיון טרנר, והבוקר הוא שיתף בעמוד הפייסבוק שלו את השיר "היום" של אהוד בנאי, שמתחיל ככה: "היום, נעשה משהו בלתי נשכח...".

עוד בנושא

הפועל באר שבע, תלמדי: הקבוצה היחידה שחזרה מפיגור 5:0
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

עוד באותו נושא

תנו להם אוסקר: הצגות השחקנים הטובות ביותר של קיץ 2018

לכתבה המלאה

התקרית האנטישמית של כוכב ארסנל לשעבר

מיכאיל אוסינוב הוא כדורגלן עבר רוסי ששיחק במשך תקופה קצרה בקישור של מכבי תל אביב אי שם באמצע שנות ה-90. אוסינוב בן ה-42 כיום לא הטביע חותם משמעותי על הכדורגל הישראלי אבל מסתבר שיש אירוע שהתרחש במהלך משחק אימון של מכבי תל אביב אותו הוא לא שוכח עד היום.

"דינמו קייב הגדולה הייתה אז במחנה אימונים בישראל והתכוננה למשחק חשוב נגד יובנטוס בליגת האלופות והיה לנו משחק אימון נגדם", נזכר אוסינוב השבוע. "במהלך המשחק נכנסתי חזק באולג לוז'ני ופרקתי אותו. לוז'ני התחיל לצעוק עליי 'חתיכת יהודי חתרן', השבתי לו 'אני לא יהודי, אני רוסי'. לוז'ני הסתכל עליי וצעק שוב 'רוסי? אז מה אתה קופץ לי לרגליים?'. אמרתי לו 'סליחה, לא התכוונתי'. באמת חשבתי באותו רגע שהוא הולך להרוג אותי".

לוז'ני (49) הפך תוך כמה שנים לאחר האירוע לכוכב נבחרת אוקראינה וארסנל. אוסיפוב מנגד, סיים תקופה לא מוצלחת במיוחד במכבי תל אביב ושקע במצולות הליגות הנמוכות ברוסיה.

מיכאיל אוסינוב. אתר רשמי
"באמת חשבתי באותו רגע שהוא הולך להרוג אותי". מיכאיל אוסינוב/אתר רשמי

החברה שתשלם 10 מיליון יורו בגלל הבטחת מונדיאל

החברה הסינית VATTI, שמייצרת מוצרי מטבח, משלמת ביוקר על זכייתה של צרפת במונדיאל, אחרי שנאלצה לעמוד בהבטחתה להחזיר ללקוחות שרכשו החודש מוצרים מסדרת "הנוסחה לאלופים" את כספם אם נבחרת צרפת, שהיא משמשת כספונסרית שלה, תניף את הגביע. על פי דובר החברה, החזרת הכספים תעלה לה כמעט 10 מיליון יורו, כאשר 7 מיליון מהם כבר שולמו.

שחקני נבחרת צרפת חוגגים. רויטרס
הבטחות צריך לקיים. נבחרת צרפת/רויטרס

מוזמנים לנסות את זה בבית

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully