וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה על החתמתו של ג'וני אובריאנט

31.7.2018 / 9:29

הצהובים קרובים להשלמת הסגל: הפורוורד בן ה-25, ששיחק בארבע השנים האחרונות ב-NBA, חתם לעונה ויהיה הזר השביעי של הקבוצה. ספאחיה: "יהיה לו חלק חשוב, מקווה שנעשה קפיצת מדרגה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב קרובה להשלמת הסגל לעונת 2018/19. הצהובים הודיעו הבוקר (שלישי) על החתמתו של הפורוורד/סנטר ג'וני אובריאנט (2.06, 25), שיהיה הזר השביעי של הקבוצה אחרי סקוטי ווילבקין, ג'רמי פארגו, מייקל רול, קנדריק ריי, אנג'לו קלויארו ודיאנדרה קיין. ההסכם שנחתם על אובריאנט הוא לעונה אחת.

"אובראינט הוא תוספת נהדרת לקבוצה שלנו", אמר המאמן נבן ספאחיה לאתר הרשמי של מכבי תל אביב. "יש לו ניסיון NBA והוא יהיה חלק חשוב בסגל. אני מקווה שיחד איתו נעשה קפיצת מדרגה נוספת בעונה הקרובה. הוא עובד קשה ואדם נפלא".

עוד בנושא

הפועל ירושלים הציעה ליותם הלפרין את תפקיד המנהל המקצועי
המחליף לגלן רייס ג'וניור: הפועל חולון החתימה את דקוואן ג'ונס

ג'וני אובראיינט שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי
השם החדש. ג'וני אובראיינט/אתר רשמי

האמריקאי בן ה-25, 2.06 מטר, שיחק בארבע השנים האחרונות ב-NBA, כאשר קבוצתו האחרונה הייתה שארלוט הורנטס. בפברואר הוא הועבר לניו יורק ניקס במסגרת טרייד והקבוצה מהתפוח הגדול ניפתה אותו יום למחרת.

אובריאנט שיחק שלוש שנים במכללת LSU (לואיזיאנה סטייט), שם שידרג את המספרים שלו בהדרגה, עד שבעונה השלישית והאחרונה שלו, רשם 15.4 נקודות ו-7.7 ריבאונדים ב-30 דקות משחק.

ב-2014 בריאנט נבחר על ידי מילווקי באקס במקום ה-36 בדראפט. הוא שיחק במדי הקבוצה מוויסקונסין במשך שתי עונות ולאחר מכן השיג חוזה קצר בדנבר, לפני שהצטרף לשארלוט. בסך הכל אובריאנט נטל חלק ב-147 משחקים NBA, בהם העמיד ממוצעים של 3.5 נקודות ו-2.4 ריבאונדים ב-11.5 דקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully