וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במומנטום: יוליה גלושקו זכתה בטורניר גראנבי בקנדה

הטניסאית הישראלית הבכירה ניצחה את ארינה רודיונובה האוסטרלית 4:6, 3:6 ותעפיל לאזור המקום ה-161 בעולם. זהו הטורניר השלישי השנה בו זוכה גלושקו, ועל סך הפרסים הגבוה ביותר בקריירה שלה

הטניסאית הישראלית יוליה גלושקו. GettyImages
בכיוון הנכון. גלושקו/GettyImages

יוליה גלושקו המשיכה הערב (ראשון) את כושרה הנהדר כשגברה על ארינה רודיונובה האוסטרלית בגמר טורניר גראנבי בקנדה (על סך 60 אלף דולרים) 4:6, 3:6. בזכות הזכייה תעפיל גלושקו לאזור המקום ה-161 בעולם, המיקום הגבוה ביותר שלה בשנתיים האחרונות.

הטניסאית הישראלית, שדורגה חמישית בטורניר, נהנתה מיום מנוחה אמש לאחר שיריבת הקנדית פרשה לפני חצי הגמר, ונראתה טוב בהרבה מרודיונובה, שדורגה ערב הטורניר במקום ה-144 בעולם וראשונה בטורניר. שתי הטניסאיות פתחו את המשחק עם שבירות הדדיות, ובמצב של 2:2, שברה גלושקו פעמיים ועלתה ל-2:5. למרות זאת רודיונובה חזרה ל-4:5, מה שלא מנע מהישראלית הבכירה לנצח את המערכה הראשונה 4:6. במערכה השנייה האוסטרלית פתחה טוב, עלתה ל-0:2, אך גלושקו הגיבה עם ארבעה משחקונים רצופים, השתלטה על המשחק וניצחה 3:6.

זהו הטורניר השלישי השנה בו זוכה גלושקו, שזכתה לאחרונה בטורנירים על סך 25 אלף דולרים בהואה הין (תאילנד) וסינגפור. באמתחתה של הישראלית שני טורנירים בעבר על סך 50 אלף דולרים, שניהם על אדמת ארצות הברית ב-2012 ו-2013, ובשבוע הבא היא תתחרה בטורניר לקסינגטון, בו זכתה ב-2012, במטרה להמשיך ולשפר עמדות לקראת מוקדמות אליפות ארצות הברית בעוד שלושה שבועות.

עוד בנושא
היסטוריה: באסילשווילי זכה בטורניר המבורג, הבת של דנילוביץ' זכתה במוסקבה
גריינט תומאס הוכתר כאלוף טור דה פראנס 2018: "רגע חלומי"
ג'ודו: אורי ששון הסתפק במדליית כסף בגרנד פרי זאגרב
פורמולה 1: לואיס המילטון ניצח בגרנד פרי הונגריה והגדיל את יתרונו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully