וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסקבה: אולגה דנילוביץ' בת ה-17, בתו של פרדראג, עלתה לגמר

הטניסאית הצעירה עלתה לראשונה לגמר טורניר בסבב עם 2:6, 7:5, 5:7 מול אלכסנדרה ססנוביץ' (40 בעולם) ותשחק מול אנסטסיה פוטאפובה, בעצמה בת 17, שהובילה מול טמרה זידנשק שפרשה

אולגה דנילוביץ' טניסאית סרבית. GettyImages
לראשונה, אלוף/ה שנולד/ה אחרי שנת 2000. דנילוביץ'/GettyImages

למי שעוד לא מכיר, אולגה דנילוביץ' הסרבית בת ה-17 היא אחת הטניסאיות המבטיחות בסבב. דנילוביץ', הבת של כדורסלן העבר האגדי פרדראג, הצליחה לרשום היום (שבת) את ההישג הגדול ביותר בקריירה שלה כשעלתה לגמר טורניר החימר במוסקבה מסבב האינטרנשיונל. המדורגת 187 בעולם, שנכנסה לטורניר כלאקי לוזר אחרי שהפסידה במוקדמות, ניצחה 2:6, 7:5, 5:7 את אלכסנדרה ססנוביץ' הבלארוסית (42 בעולם) אחרי קרב של שעתיים ועוד 18 דקות. דנילוביץ' הצליחה לגלות הרבה אופי כששמטה יתרון 2:5 במערכה השלישית, אפשרה לססנוביץ' לחזור ל-5:5 ובכל זאת התעשתה בזמן כדי לזכות בשני המשחקונים הבאים בדרך לניצחון הגדול וההישג הגדול בקריירה הצעירה שלה. את דנילוביץ', אגב, מאמן לא אחר מאשר טניסאי העבר הספרדי אלכס קורצ'ה.

בגמר תשחק דנילוביץ' נגד עוד טניסאית בת 17, אנסטסיה פוטאפובה הרוסייה, שבעצמה הצליחה לעלות מוקדם יותר לגמר טורניר WTA בפעם הראשונה בקריירה שלה. הרוסייה הצעירה עשתה את זה כשביתרון 6:3, 4:6, 2:5 מול טמרה זידנשק הסלובנית האחרונה פרשה בשל מחלה. בשל העובדה ששתי טניסאיות שנולדו ב-2001 יתמודדו בגמר במוסקבה, נקבל בפעם הראשונה בהיסטוריה אלופת או אלוף בסבב ה-WTA או ה-ATP שנולד/ה אחרי שנת 2000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully