וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "ראמוס שחקן אכזרי וברוטאלי, הוא הפיל את סלאח כמו מתאבק"

מסע"ת שגרתית של מאמן ליברפול, הפכה למונולוג שבו הגרמני פתח את הפצע הפתוח מגמר האלופות: "הוא נתן לקאריוס מרפק לראש. אני צופה בכדורגל מגיל 5, ראמוס תמיד מעורב במקרים כאלו"

צילום וידאו: אורי לוי, עריכת וידאו: שניר דבוש

ליברפול מתכוננת כבר לעונה החדשה, המונדיאל כבר מאחורינו, אך מסתבר שטראומת ההפסד לריאל מדריד בגמר ליגת האלופות האחרון עדיין צרובה במועדון הזה ובעיקר במאמן של הקבוצה יורגן קלופ. הגרמני ערך מסע"ת לקראת העונה החדשה, אך דיבר בה בעיקר על הגמר ההוא, או יותר נכון על שחקן אחד במיוחד - סרחיו ראמוס.

כזכור, ראמוס היה זה שגרם לפציעה של מוחמד סלאח שבגינה הוא כמעט החמיץ את המונדיאל ויש אומרים שהוא גם זה שגרם לזעזוע מוח ללוריס קאריוס השוער המושמץ שלאחר מכן ספג שני שערים באשמתו הישירה. "אנחנו שוב פותחים את הבקבוק הזה?", אמר קלופ, אך תקף: "ראיתי שוב את אותם אירועים שקרו. אם אתה רואה את זה ואתה לא אוהד ריאל מדריד, אתה חושב שזה היה ברוטאלי ואכזרי. אתה לא חושב 'וואו זה היה תיקול טוב', זה פשוט היה אכזרי".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
"גארת' בייל הוא היורש של כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד"
ג'יימס מילנר: "כולנו נצטרך לדאוג שלא כל הלחץ יהיה רק על מוחמד סלאח"

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס תופס את שחקן ליברפול מוחמד סלאח. רויטרס
"הוא הפיל את סלאח כמו מתאבק". ראמוס פוצע את סלאח/רויטרס

קלופ הוסיף: "אני לא חושב שסלאח היה תמיד נפצע בסיטואציה הזו, אבל הפעם לא היה לו מזל. זו סיטואציה שלא היתה צריכה לקרות. לתת מרפק לשוער ואחרי זה להפיל את הסקורר שלנו בצורה כזו כמו מתאבק, ואז הקבוצה שלך מנצחת..".

המתקפה של קלופ נמשכה: "זה היה הסיפור, ראמוס עשה הרבה דברים שלא אהבתי. כבנאדם, לא אהבתי את הפעולות שלו. הוא כאילו אמר 'טוב, מה הם רוצים? זה נורמאלי'. לא, זה לא נורמאלי. אם ה-VAR היה בשימוש במשחק הזה והשופט היה צופה שוב בשני האירועים האלו, אולו הוא היה פועל אחרת. אם אתה מחבר את כל האירועים שקרו עם ראמוס ביחד, ואני צופה בכדורגל מאז שהייתי בן חמש, אז אפשר לראות הרבה מקרים עם ראמוס. בגמר בשנה לפני כן, נכד יובנטוס, הוא היה אחראי לכרטיס האדום של קואדרדו. העולם אולי מקבל את זה שכל דרך מקדשת את האמצעים לנצח משחק. אנשים אולי מצפים שאני אנהג ככה, אבל אני לא".

"אנשים אולי יגידו שאני חלש, שאני לא יודע להפסיד, אבל אני לא. זה לא שאני קם בבוקר וחושב רק על ראמוס, אני בסדר עם זה. אנחנו מקצוענים, אבל בגמר אתה צריך קצת מזל ולא היה לנו אותו, ואז הגיע האירוע עם לוריס קאריוס. רק שלושה ימים אחרי המשחק הבנתי שהוא קיבל מרפק בראש מראמוס. הבעיה היא שאנשים עדיין לא מאמינים לנו, וחושבים שאנחנו משתמשים בזה כתירוץ אבל אנחנו לא".

עוד באותו נושא

ג'יימס מילנר: "כולנו נצטרך לדאוג שלא כל הלחץ יהיה רק על מוחמד סלאח"

לכתבה המלאה
גארת' בייל, ריאל מדריד, מנחם את לוריס קאריוס, ליברפול. GettyImages
ראמוס "גמר לקאריוס" את הקריירה?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully