וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: דריון אטקינס חתם לעונה הבאה

27.7.2018 / 23:01

הפורוורד-סנטר (25, 2.03), ששיחק במדים הסגולים ב-2016/17, חוזר לקבוצה של דן שמיר אחרי עונה אחת בשטרסבורג הצרפתית. אטקינס הוא הזר השלישי החתום בקבוצה לצד קאליף וואייט וקורי וולדן

ברני ארדוב

הפועל חולון מתקרבת להשלמת הסגל לקראת העונה הבאה, כשהיום (שישי) החתימו הסגולים את הפורוורד-סנטר האמריקאי דריון אטקינס, ששיחק במדיה לפני שנתיים. אטקינס חתם לשנה עם אופצייה לשנה נוספת. המגעים בין הצדדים נערכו בשבועיים האחרונים כשרק לפני יומיים חלה התקדמות שסגרה את העסקה. שחקן נוסף שעליו בדקו בחולון הוא הפורוורד הוליס תומפסון, ששיחק בעונה שעברה באולימפיאקוס, אך דרישותיו הכספיות היו גדולות על יכולות המועדון.

דן שמיר אמר על החתמתו: "כולנו מכירים את דריון ואת היכולות שלו, ואני שמח שנוצרו התנאים להחזיר שחקן כמוהו לקבוצה. אחרי עונה מצויינת איתנו, ועוד שנה של ניסיון בקבוצה טובה כמו שטרסבורג, אני בטוח שהוא יוכל לתרום לנו רבות".

אטקינס (25, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת וירג'יניה משנת 2015. את עונתו הראשונה כמקצוען העביר בליגת הפיתוח של ה-NBA ובקיץ 2016 חתם בהפועל חולון ועזר לקבוצה לסיים במקום הראשון בעונה הסדירה כשהוא רושם 8.6 ריבאונדים למשחק. בקיץ שעבר התקדם וחתם בשטרסבורג הצרפתית, ורשם במדיה 8.8 נקודות ו-4.7 ריבאונדים בליגה הצרפתית ו-7.8 נקודות ו-3.8 ריבאונדים בליגת האלופות של פיב"א.

הסגל של דן שמיר בחולון כולל נכון לעכשיו שלושה שחקנים זרים - אטקינס, קאליף וואייט ששב לקבוצה אחרי חצי עונה בעירוני נס ציונה וקורי וולדן שממשיך לעונה נוספת. בגזרה הישראלית התחזקה חולון בעמית שמחון ורועי הובר והם מצטרפים לטי ג'יי קליין, גיא פניני ושלומי הרוש שממשיכים מהעונה שעברה.

דריון אטקינס שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
חוזר לחולון. דריון אטקינס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully