וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין פאנגוס חתם בברצלונה, סרג'יו סקאריולו מונה לעוזר מאמן טורונטו

הקטלאנים הודיעו על צירופו של הקנדי בן ה-25, שהפך אשתקד לאחד הרכזים הטובים ביורוליג. גם הסנטר האוקראיני ארטם פוסטובי מתקרב. נבחרת ספרד תצטרך למצוא מאמן חלופי, פריזדון עזב את צסק"א לקובאן

שחקן ז'לגיריס קובנה קווין פאנגוס. GettyImages
משתדרג. פאנגוס/GettyImages

לאחר עונת פריצה ביורוליג, בה הפך לאחד הרכזים הטובים והמבוקשים ביבשת, השתדרג קווין פאנגוס וחתם לשנתיים בברצלונה. הקנדי בן ה-25 הוליך את ז'לגיריס קובנה לפיינל פור, תוך שהעמיד ממוצעים של 12.7 נקודות (47.5 אחוז ל-3) ו-5.9 אסיסטים למשחק. הוא מצטרף אל כריס סינגלטון וקייל קיוריק, בסגל המסקרן שבונים הקטלאנים. גם הסנטר האוקראיני ארטם פוסטובי בדרך לברצלונה, שהגיעה לסיכום עם אובראדוירו על התרת חוזהו. הסנטר בן ה-26 אמור לחתום לשלוש שנים תמורת 1.5 מיליון יורו.

* סרג'יו סקאריולו מונה לעוזרו של ניק נרס בטורונטו. ההתאחדות הספרדית צפויה להגיב במהירות ולמצוא מאמן לאומי חדש, שידריך את הנבחרת במוקדמות אליפות העולם בספטמבר.

* הגארד ויטלי פרידזון (32, 1.95) עזב את צסק"א מוסקבה לאחר חמש שנים וחתם בשורות לוקומוטיב קובאן. פרידזון זכה במדי צסק"א ביורוליג ובחמש אליפויות בליגת ה-VTB, ואף הפך לקלע המוביל בתולדות ליגת ה-VTB כשלזכותו 2,171 נקודות. "אני יודע שהמועדון מגלה בי עניין זמן רב וכנראה שהגיע הזמן לעשות מעשה ולבוא", אמר. "אני משוכנע שהכול יסתדר על הצד הטוב ביותר".

* מרכוס דנמון עזב את פנאתינייקוס לליגה הסינית. מאט לוג'סקי, שסיים את חוזהו, צפוי להמשיך במועדון.

* דרושאפקה הודיעה רשמית על החתמתו של מרקל בראון (26, 1.91 מ'), שנבחר במקום ה-44 של דראפט 2014 ושיחק ב-2016/17 בחימקי מוסקבה.

עוד בנושא:

דיווח בספרד: חואן קרלוס נבארו החליט לפרוש מכדורסל
דיוויד בלאט: "הייתי קרוב לשתי קבוצות NBA, לא הופתעתי מההחלטה של לברון ג'יימס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully