וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל איכסל החתימה את דלה איינוגבה

השוער הניגרי בן ה-34, הזר הוותיק בכדורגל הישראלי, חתם בשורות העולה החדשה. הקשר הניגרי אודני ג'ורג', אנס מחאמיד הצטרף להפועל עכו, אושרי טוויל חתם לשנתיים בהפועל אשקלון

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

דלה איינוגבה, הזר הוותיק בישראל, חתם הערב (רביעי) לעונה אחת בשורות הפועל איכסל, העולה החדשה לליגה הלאומית. השוער הניגרי בן ה-34, שהגיע לישראל ב-2007 ושיחק תשע שנים בבני יהודה, הגן בשנתיים האחרונות על שערה של הפועל אשקלון, עמה ירד בעונה החולפת לליגה השנייה, וכעת ינסה לסייע לאיכסל בעונת הבכורה שלה בלאומית. עבור איינוגבה תהיה זו קדנציה שנייה בליגה הזו, אחרי שעלה עם בני יהודה ב-2014/15.

איינוגבה, שרשם בעברו 17 הופעות במדי נבחרת ניגריה והיה מועמד גם להפועל ראשון לציון, מצטרף בסגל של גילי לבנדה לשחקנים כמו חסן אבו זייד, עמו שיתף פעולה בבני יהודה, וכן ציון צמח, ואיל מריסאת, ספואן זועבי ועלא אבו סלאח.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
יובל אבידור ודור חוגי חתמו בהפועל רמת גן

שוער הפועל אשקלון, דלה איינוגבה. לירון מולדובן
מעבר מפתיע. דלה איינוגבה/לירון מולדובן

* הפועל רמת גן ממשיכה להתחזק והערב הודיעה על צירופו של אודני ג'ורג', קשר ניגרי בן 23 שהגיע לאופן הבלגית ב-2013 ורשם שבע הופעות כמחליף בליגה הבכירה בעונה הקודמת.

* הקשר עומר פדידה (28) חתם על חוזה לשנתיים נוספות בהפועל כפר סבא. פדידה משחק בקבוצת הבוגרים של המועדון מאז 2010, פרט להפוגה קצרה של 14 משחקים במדי הפועל תל אביב בעונת 2013/14.

* היורדת הפועל אשקלון צירפה לשורותיה את החלוץ אושרי טוויל, שכבש 13 שערים במדי עירוני טבריה מליגה א' צפון בעונה שעברה. טוויל בן ה-24 הרשים את המאמן שלומי דורה באימוני הקבוצה וחתם על חוזה לשנתיים.

* עוד יורדת, הפועל עכו, החתימה את החלוץ אנס מחאמיד, ששיחק עד כה בהפועל תל אביב, עירוני קרית שמונה והפועל קטמון. מחאמיד מצטרף לאליאור סיידר שחזר לקבוצה אחרי מינויו של אלון זיו למאמן החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully