וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן: יובל אבידור חתם לשתי עונות, גם דור חוגי הצטרף

החלוץ בן ה-31 ירד ללאומית וחתם אצל האורדונים יחד עם השחקן שתרם לעלייה של הפועל תל אביב. היו"ר עינב חזנוולד: "ביצענו את אחת ההחתמות המרשימות והמשמעותיות בלאומית"

יובל אבידור שחקן הפועל רמת גן. אתר הפועל רמת גן, אתר רשמי
שיהיה בהצלחה. אבידור חותם על החוזה/אתר רשמי, אתר הפועל רמת גן

תחנה חדשה בקריירה לחלוץ יובל אבידור. החלוץ בן ה-31 חתם היום (שני) לשנתיים בהפועל רמת גן מהליגה הלאומית. אבידור, ששיחק בעונה החולפת במכבי פתח תקוה ובבני סכנין, ינסה לחזור לכושר הבקעה טוב ולביטחון דרך ליגת המשנה. אבידור, שגדל בהפועל חיפה ושיחק בה שלוש שנים בתחילת הקריירה (2007-2004) ושלוש שנים נוספות לאחר מכן (2014-2011), עבר גם בעירוני קרית שמונה, מכבי תל אביב, הפועל עכו, מכבי נתניה, מכבי פתח תקוה ופעמיים בבני סכנין.

יו"ר הפועל רמת גן עינב חזנוולד הגיב להחתמה המרשימה של הקבוצה שלו ואמר: "רכש מרשים לאורדונים, הפועל רמת גן גבעתיים ביצעה הערב את אחת ההחתמות המרשימות והמשמעותיות בליגה הלאומית כשהחתימה את החלוץ יובל אבידור. יובל יורד לראשונה בחייו לליגה הלאומית. זו החצנה משמעותית ביותר ואנחנו עובדים עליה כבר חודש ימים. אני בטוח שיובל יעזור למועדון לעשות עונה מוצלחת ביותר".

לאחר מכן, הפועל רמת גן הודיעה גם על צירופו של החלוץ דור חוגי, שהיה שותף לעליית הליגה של הפועל תל אביב. השחקן בן ה-23, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה, עבר גם בהפועל פתח תקוה, מכבי פתח תקוה והפועל רעננה. מבחינת הפועל רמת גן מדובר בשתי החתמות משמעותיות, שמצטרפות לברניסלב יובאנוביץ' הסרבי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל אשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully