וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: כיאל פתח, חמד בישל ב-1:1 של ברייטון עם פורטסמות'

צמד הישראלים המשיכו את ההכנות לעונת המשחקים הקרובה: החלוץ סידר לאנתוני נוקארט את שער השוויון של השחפים בדקה ה-65, ועל פי הדיווחים מהמגרש נראה פעיל וחד

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

תומר חמד ובירם כיאל המשיכו היום (שלישי) את ההכנות שלהם לעונת המשחקים הקרובה. השניים פתחו בהרכב ברייטון שסיימה ב-1:1 עם פורטסמות' במשחק ידידות שהתקיים מאחורי דלתיים סגורות וחמד בישל את שער השוויון.

האורחת מהליגה השלישית הצליחה לעלות ליתרון מפתיע הודות לשער של כריסטיאן בורגס בדקה ה-51. בירם כיאל היה פעיל ואיים על השער, אבל דווקא תומר חמד סידר את השוויון כשבישל בדקה ה-65 לאנתוני נוקארט הצרפתי שקבע גם את תוצאת המשחק שנשמרה עד לסיום.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
פראלימני הקפריסאית הודיעה: "בוריס קליימן סיכם עקרונית"
אלון תורג'מן ומונס דאבור כבשו בסיבוב הראשון בגביע האוסטרי

בירם כיאל שחקן ברייטון (במרכז) בין שחקני ווימבלדון. רויטרס
ממשיך להתכונן. בירם כיאל/רויטרס

מדובר במשחק הכנה שלישי של ברייטון עד כה הקיץ. תומר חמד נראה נהדר עד כה בהכנה ובשלושה משחקים כבש שער אחד ובישל אחד נוסף ובאופן כללי, על פי הדיווחים, נראה פעיל וחד.

השחפים סיימו את העונה שעברה במקום ה-15 בפרמיירליג והפתיעו רבים אשר החשיבו אותם ליורדת בטוחה. העונה הקבוצה של כריס יוטון התחזקה במספר שמות מעניינים כגון איב ביסומה מליל, בלם נבחרת ניגריה ליאון באלוגון, מגנה השמאלי של לייפציג ברנרדו והחלוץ הרומני פלורין אנדונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully