וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלון תורג'מן ומונס דאבור כבשו בסיבוב הראשון בגביע האוסטרי

חלוץ אוסטריה וינה כבש ב-0:4 על A-13 בבכורה, חלוץ זלצבורג קבע 0:6 בפנדל לזכות האלופה מול אודט. קלאב ברוז' זכתה בסופר קאפ הבלגי בלי רפאלוב, ניצחון לרדניצ'קי לפני מכבי תל אביב

אדריאן הרבשטיין

אלון תורג'מן פתח היום (ראשון) בהרכב אוסטריה וינה שגברה 0:4 על A-13 מהליגה הרביעית בסיבוב הראשון של הגביע האוסטרי. החלוץ הישראלי, שהגיע הקיץ מהפועל חיפה, התכבד גם בשער בדקה ה-70 והוחלף בדקה ה-76. אחרי שהיה טוב בתקופת ההכנה, תורג'מן קיבל את חולצת ההרכב ונראה טוב מאוד. הוא יקווה להמשיך להרשית ולהרשים גם בהמשך.

* מונס דאבור פתח גם הוא את העונה עם שער במשחק הרשמי הראשון, כשדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-77 וקבע 0:6 לזכות רד בול זלצבורג במשחק הגביע מול אודט מהליגה הרביעית. ג'אבר שלאגר (10 ו-65) וריינהולד יאבו (45 ו-63) כבשו צמדים וסמאיל פרבליאק הוסיף בדקה ה-73.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
טל בן חיים פתח, ספרטה פראג החלה את העונה עם ניצחון
צפו בשער הבכורה של דקל קינן בארצות הברית: "כל כך שמח"

אלון תורג'מן מוצג אוסטריה וינה. אתר רשמי אוסטריה וינה, אתר רשמי
פתח ברגל ימין. אלון תורג'מן/אתר רשמי, אתר רשמי אוסטריה וינה

* קלאב ברוז' זכתה בסופר קאפ הבלגי עם 1:2 ביתי על סטנדרד ליאז'. ליאור רפאלוב לא נכלל בסגל האלופה מול הקבוצה של מאמנו לשעבר מישל פרודום, כשאת השערים כבשו האנס ונאקן (35) והברזילאי ווסלי (43). אדמילסון ג'וניור צימק עבור מחזיקת הגביע (49).

* רדניצ'קי, יריבת מכבי תל אביב בליגה האירופית, פתחה את העונה בליגה הסרבית עם 1:3 ביתי על פרולטר. מרקו מרקיץ' כבש בדקה ה-10 וסלאדן ניקודייביץ' כבש צמד בדקות 28 ו-77.

* FH האיסלנדית, שתגיע ביום חמישי לשחק מול הפועל חיפה בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, הובסה 4:1 על ידי בריידבליק במחזור ה-13 בליגה. רובי קרופורד הסקוטי עוד השווה בדקה ה-52, אבל FH ספגה שלושה שערים ברבע השעה האחרונה וירדה למקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully