וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: יובל נעימי סיכם עקרונית, ג'סטין אדוארדס חתם

24.7.2018 / 9:29

אחרי שנתיים בליגה השנייה באיטליה הרכז הישראלי צפוי לחזור לארץ ולשתף פעולה בשנית עם מיקי גורקה. הגארד האמריקאי שסיים את העונה שעברה בנאנטר מצטרף ויהיה הזר השלישי החתום. אור סולומון מועמד להצטרף גם כן

ג'סטין אדוארדס. GettyImages
החתמה מעניינת לנהריה. ג'סטין אדוארדס/GettyImages

עירוני נהריה ממשיכה להתחזק. הקבוצה של מיקי גורקה הגיעה לסיכום עקרוני על צירופו של יובל נעימי שנמצא במגעים עם הקבוצה בחודש האחרון. בנהריה מקווים להשלים את החתמתו של נעימי שיחבור ליפתח זיו בקו אחורי מאוד מעניין בעין שרה. במקביל החתימה הקבוצה את הגארד האמריקאי ג'סטין אדוארדס ששיחק בעונה שעברה במדי שלוש קבוצות שונות וסיים את העונה בנאנטר הצרפתית.

נעימי היה אחד הזרים הבולטים בשתי העונות החולפות בליגה האיטלקית השנייה. במדי סקפאטי הוכתר למלך האסיסטים של עונת 2016/17 עם 7.5 למשחק, להם הוסיף גם 15.6 נקודות; בעונה החולפת העמיד ממוצעים של 14.9 נקודות ו-6.1 אסיסטים בפורלי. נעימי, שגדל בהפועל ירושלים ובתחנתו האחרונה בישראל שיחק בעירוני נס ציונה, ניהל במהלך הקיץ מגעים גם עם מכבי ראשון לציון. בסופו של דבר הוא יתאחד עם גורקה, ששימש כעוזר המאמן בבני הרצליה בזמן שהרכז שיחק בשורותיה בעונת 2014/15.

יובל נעימי עירוני נס ציונה. קובי אליהו
חוזר לארץ. יובל נעימי/קובי אליהו

אדוארדס (25, 1.91) הוא בוגר אוניברסיטת קנזס סטייט משנת 2016 כשבעונתו האחרונה במכללה רשם 12.7 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק. את הקריירה המקצוענית שלו פתח באלבה פהארוור ההונגרית עמה זכה בגביע המקומי, ובעונה שעברה שיחק בשלוש קבוצות - אורלנדינה האיטלקית, גויאנג מדרום קוריאה וסיים את העונה בנאנטר הצרפתית.

אדוארדס הוא אחד משלושה זרים שחתומים בקבוצה בצוותא עם מייק הנרי וטרי אלן. הסגל הישראלי כולל נכון לעכשיו את יפתח זיו, איגור נסטרנקו ודגן יבזורי, כשלאחר החתמתו של נעימי הסגולים צפויים להתקרב להשלמתו. מי שעוד מועמד להצטרף למועדון הוא אור סולומון ששיחק אשתקד בהפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully