וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר הודיע כי לא ישתתף בגביע רוג'רס: "מאוכזב מאוד"

המדורג שני בעולם לא ישחק בטורניר המאסטרס, בו נעצר בגמר בשנה שעברה, בשל רצון למנוחה נוספת וישוב בסינסינטי. רודולף מולקר בן ה-17 ניצח 5:7, 7:5, 3:6 את דויד פרר בהמבורג

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
בשורה מאכזבת לאוהדי הטניס הקנדים. פדרר/רויטרס

המדורג שני בעולם רוג'ר פדרר הודיע היום (שני) בהצהרה משותפת עם הטורניר כי לא ישחק השנה בגביע רוג'רס בקנדה, מסבב המאסטרס 1,000. השוויצרי, שהפסיד בשנה שעברה לסשה זברב בגמר הטורניר, ייקח זמן ממושך יותר למנוחה וישוב להתחרות בטורניר המאסטרס 1,000 בסינסינטי לקראת אליפות ארצות הברית.

"אני מאוכזב מאוד שלא אוכל לשחק בגביע רוג'רס השנה", אמר פדרר, "היה לי טורניר פנטסטי במונטריאול בשנה שעברה ואני תמיד נהנה לשחק לעיני האוהדים הקנדים, אבל לצערי ולאור העובדה שבחירה נכונה של טורנירים היא המפתח לכך שאוכל לשחק שנים נוספות בסבב, אני נאלץ לפרוש מהטורניר. אני מאחל לטורניר הרבה בהצלחה ומצטער מאוד להחמיץ אותו". השוויצרי הוותיק זכה בגביע רוג'רס בסך הכול פעמיים בעבר, ב-2004 עם ניצחון מול אנדי רודיק וב-2006 אחרי שגבר שם על רישאר גאסקה.

בינתיים, בטורניר המבורג מסבב ה-ATP 500, הצליח רודולף (רודי) מולקר המקומי בן ה-17 לנצח 5:7, 7:5, 3:6 את דויד פרר (62). הישג מרשים וניצחון שני בלבד בסבב ה-ATP השנה לכישרון הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully