וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה נחתה בארץ, בית הלחמי: "רצינו את זה יותר מהכל"

23.7.2018 / 16:54

אחרי שעשו היסטוריה וזכו באליפות אירופה לנבחרות עתודה בגרמניה, השחקנים נחתו בארץ. הקפטן גיל בני: "לא הכנתי שום נאום, אני רק רוצה להגיד תודה לשחקנים ולצוות המדהים הזה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

אחרי שעשו אתמול (ראשון) היסטוריה וזכו באליפות אירופה לנבחרות עתודה בקמינץ, גרמניה, שחקני ואנשי נבחרת העתודה של ישראל נחתו בנמל התעופה בן גוריון והתקבלו בתשואות לקבלת פנים חמה ואוהבת. השחקנים זכו לראשונה בהיסטוריה בתואר אחרי שגברו 66:80 בגמר על קרואטיה, ובכך סיימו מסע קסום שכלל ניצחונות משכנעים מאוד גם על יוון, ספרד וצרפת. על הדרך, קיבלנו עדות לכך שלא הכל שחור בכדורסל הישראלי, ואפשר להביט אל עבר עתיד טוב יותר. שחקני העתודה והצוות המקצועי, שנפגשו גם עם הנשיא ראובן ריבלין, קיבלו מבנק הפועלים מענק על סך 5000 שקלים, סמארטפון (אייפון איקס) וספר על מנהיגות. סך הצ'ופר מוערך במעל 150 אלף שקלים.

מאמן הנבחרת אריאל בית הלחמי: "אני רוצה להודות לכולם על ההזדמנות לאמן את הנבחרת הזו, לצוות שלי. זו אליפות של הרבה אנשים ויותר מהכול זו אליפות של החבורה הנהדרת של השחקנים. הכול מגיע לשחקנים, אנחנו היינו בצד לתמוך ולעזור, אבל בסופו של דבר החבר'ה האלה כתבו את הסיפור של החיים שלהם. אלוהים בירך אותי בשחקנים האלה ואפשר ללמוד מהם הרבה מאוד על החיים. החבורה הזו הייתה עם חוסן מנטאלי אדיר שלא רואים בדרך כלל ואני מזכיר לכולם את ההפסד הראשון שלנו באליפות על סל בשנייה האחרונה. הנבחרת הזו סחטה הרבה מחמאות על הרוח, הלחימה והאנרגיות שהצגנו. הנבחרת לימדה שכשרוצים אז הכול אפשרי. מי שהיה שם יודע שלא היינו הנבחרת הכי מוכשרת, אבל רצינו את זה יותר מהכול".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
אמא, הבאתי אבדיה: היום שבו הכדורסל הישראלי יכול להביט במראה ולהתגאות
ככה זה מרגיש להיות אלופי אירופה: חגיגות העתודה ממצלמות השחקנים

גיל בני, מייקל בריסקר, שחקני נבחרת העתודה. ברני ארדוב
גיל בני ומייקל בריסקר מציגים את הגביע/ברני ארדוב
נשיא המדינה רובי ריבלין עם שחקני נבחרת העתודה. אלן שיבר, איגוד הכדורסל, אתר רשמי
בבית הנשיא. הגביע והנבחרת/אתר רשמי, אלן שיבר, איגוד הכדורסל

הקפטן גיל בני: "לא הכנתי שום נאום, אני רק רוצה להגיד תודה לשחקנים ולצוות המדהים הזה. אני אוהב אתכם".

נשיא המדינה ראובן ריבלין: "תמיד מסבירים לי שלא כמו כדורגל, כדורסל זה המשחק של הכוכבים. כל משחק הוא עבודת צוות ועשיתם את זה כמו גדולים, הייתם קבוצה גדולה. הראיתם להם שאין להם סיכוי נגדנו".

יושב ראש האיגוד עמירם הלוי: "זו הייתה חוויה בלתי רגילה. צריך להודות לשחקנים ולמשפחות ואני חושב שהרבה מאוהדי הכדורסל בארץ גאים ושמחים מההישג הזה. אני מקווה שנוכל לקבל עוד ועוד הישגים מכדורסלנים ישראלים".

עמוס פרישמן, יו"ר הועדה המקצועית באיגוד הכדורסל: "אני מלא גאווה ומתרגש, המאמן זכה באליפות אירופה והוא יושב ומדבר בשיא הצניעות ופשוט תענוג. זה מרגש ושאפו. הקרדיט מגיע לשחקנים. יצרתי בעיה גדולה מאוד, נבחרת העתודה של השנה הבאה בצרות, יהיה קשה מאוד לשמור על זה. נכנסתם לספרי ההיסטוריה".

שרת התרבות והספורט מירי רגב אמרה: "זה הישג מדהים באליפות אירופה וזה לא מובן מאליו. היו הרבה שדיברו כנגד הכדורסל הישראלי ואמרו שאין לנו דור המשך ושלא נגיע להישגים שהגענו אליהם בעבר. הנה הגענו. צריך לתת לישראלים כחול-לבן לשחק יותר על הפרקט. אנחנו נראה כאן נבחרות בוגרות יותר, טובות יותר שמשחקות גם בארץ וגם בעולם כולו ברמה גבוהה. אנחנו צריכים לדאוג לכך שבעלי הקבוצות יקחו יותר ויותר שחקנים ישראלים לפרקט".

נשיא מדינת ישראל רובי ריבלין עם שחקני נבחרת העתודה. אתר רשמי
נשיא המדינה עם שחקני נבחרת העתודה/אתר רשמי
מסיבת עיתונאים של נבחרת העתודה. ברני ארדוב
הגביע מוצג במסיבת העיתונאים/ברני ארדוב
נבחרת העתודה של ישראל. ברני ארדוב
השחקנים וצוות אחרי הנחיתה/ברני ארדוב
גיל בני, אריאל בית הלחמי, נבחרת העתודה. ברני ארדוב
גיל בני עם אריאל בית הלחמי/ברני ארדוב
המטוס של נבחרת העתודה. ברני ארדוב
המטוס בנתב"ג/ברני ארדוב
מסיבת עיתונאים של נבחרת העתודה של ישראל בשדה התעופה. אביב גוטליב,
מסיבת עיתונאים של נבחרת העתודה של ישראל בשדה התעופה/אביב גוטליב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully