וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בקפריסין: אריאל הרוש במו"מ מתקדם עם אפולון לימסול

שוער נבחרת ישראל, שבחר לא לחתום על חוזה חדש באנורתוזיס פמגוסטה למרות עונה מצוינת והמתין לכך שמכבי תל אביב תמכור את פרדראג ראיקוביץ', עשוי להצטרף לסגנית אלופת קפריסין

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אפולון לימסול נמצאת במגעים מתקדמים עם אריאל הרוש, כך על פי דיווחים היום (ראשון) בתקשורת הקפריסאית. השוער בן ה-30 סיים עונה מוצלחת באנורתוזיס פמגוסטה, קבוצתו של רוני לוי, ועשה לעצמו שם טוב באי השכן, ועכשיו נטען כי לאור העובדה שמכבי תל אביב לא מוכרת את פרדראג ראיקוביץ', הרוש עשוי לסכם בקרוב אצל סגנית האלופה.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
בעקבות סאגת יו"ר ההתאחדות: מינוי מאמן נבחרת ישראל מתעכב
ערן זהבי לא כבש, גוואנגז'ו R&F חילצה 1:1 ביתי מול גוויז'ו הנגפנג
טל בן חיים פתח בהרכב, ספרטה פראג החלה את העונה בצ'כיה עם ניצחון

אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
חוזר לקפריסין? אריאל הרוש/יוסי ציפקיס

הרוש רשם 36 הופעות בעונה הראשונה שלו מחוץ לישראל וחזר לשער הנבחרת בזכות היכולת הטובה בקפריסין, שם שמר ב-15 משחקים על רשת נקייה וסייע לאנורתוזיס להשיג את המקום השלישי והכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. השוער גדל בבית"ר ירושלים, עמה זכה בדאבל ב-2007/08 ובגביע עונה לאחר מכן. הוא עזב את קבוצת נעוריו ב-2014, שיחק עונה אחת במכבי נתניה ולאחר מכן עוד שנתיים בהפועל תל אביב, עמה ירד ללאומית.

כרגע משמש ברונו ואלה הפורטוגלי (35) כשוער הראשון של אפולון, בה הוא משחק מאז 2012, אבל המאמן סופרוניס אבגוסטי רוצה לרענן את העמדה. אפולון, בניגוד לאנורתוזיס שהודחה בסיבוב המוקדמות הראשון, תשחק מול ז'לייזניצ'אר בסיבוב השני של הליגה האירופית. הקבוצה זכתה בשלוש אליפויות בעבר, כשהאחרונה הייתה ב-2005/06.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully