וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי השוער הראשון ובלי ביצת הזהב: דינמו זאגרב בהרכב חסר מול הפועל באר שבע

הקרואטים נערכים ל"מבצע הפועל", אבל יחסרו את השוער דניאל ליבאקוביץ' שהיה עם קרואטיה במונדיאל ועל פי דיווחים גם את הבלם פיליפ בנקוביץ', עליו שומרים לקראת מכירה גדולה

עריכת וידאו: מתן חדד

"מבצע הפועל" - כך מגדירים בדינמו זאגרב את צמד המשחקים מול הפועל באר שבע במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. הקרואטים סופרים שישה הפסדים רצופים במפעל (זכר לקמפיין ה-0 נקודות ו-0 שערים שלהם ב-2016) ובעונה שעברה הודחו במפתיע על ידי סקנדרבג האלבנית בפלייאוף הליגה האירופית עם 0:0 ביתי מתסכל, כך שמבחינתם אין מקום לכישלון נוסף.

אלא שלמאמן ננאד בייליצה יש לא מעט בעיות. בנוסף לפציעה (הפוליטית?) של האיראני סאדג מוחראמי, שיועד לשמש כמגן הימני במשחק הראשון מול באר שבע במקסימיר (שלישי, 21:00), בייליצה לא מתכוון להשתמש במשחק הביתי בשוער דומיניק ליבאקוביץ', שחזר רק בשבוע שעבר מרוסיה לאחר ששימש כשוער השלישי של קרואטיה במונדיאל ועוד לא שב לאימונים.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
בכר תרגל מערך של שלושה בלמים לפני זאגרב, קורהוט מתלבט בנוגע לאנורתוזיס
כמה נוח: האיראני של דינמו זאגרב "נפצע" ולא ישחק מול הפועל באר שבע

פיליפ בנקוביץ' שחקן דינמו זאגרב. GettyImages
לקרואטים אין כוונה לסכן אותו. פיליפ בנקוביץ'/GettyImages

דניאל זגוראץ בן ה-31 יעמוד בין הקורות לאחר שפתח בכל משחקי ההכנה, והוא יצטרך להסתדר ללא הבלם הבכיר של הקבוצה, פיליפ בנקוביץ'. הכישרון בן ה-21 נחשב לאחד הבלמים הצעירים המבוקשים באירופה, כשלאחרונה התעניינו בו צ'לסי ומילאן. דינמו מתכננת למכור אותו בקרוב תמורת סכום רציני (מעל 20 מיליון יורו) ולפיכך, על פי הדיווחים בקרואטיה, אין כוונה לסכן את "ביצת הזהב" בשלב זה. מרקו לשקוביץ' צפוי לפתוח במקומו לצד הצרפתי קווין תאופיל קתרין שהצטרף לאחרונה.

הרכב משוער, דינמו זאגרב: דניאל זגוראץ, פטאר סטויאנוביץ', קווין תאופיל קתרין, מרקו לשקוביץ', מארין לאובץ, אריאן אדמי, איזט חאירוביץ', איבן פיוליץ', דני אולמו, מיסלב אורשיץ', מריו גבראנוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully