וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נפרדה מפאניוניוס ב-1:1, עאבד: "תמיד כיף לכבוש"

שחקן הרכש הבקיע במשחק האימון, אבל שער עצמי של רז שלמה קבע שוויון. קובי רפואה: "מרוצה מאוד מהמחצית הראשונה". רוג'ר התראיין בברזיל: "הכל שונה כאן, בהתחלה היה קצת מסובך"

אתר רשמי

הפועל תל אביב נפרדה הערב (שבת) ב-1:1 מפאניוניוס במשחק ההכנה השני שלה במחנה האימון בפולין. אחמד עאבד כבש בדקה ה-23, אבל רז שלמה הבקיע שער עצמי בדקה ה-78. אחרי שכבר ניצחה 1:2 את סוויט סוקלווין לפני כמה ימים, הפועל תל אביב תקיים ביום שני משחק שלישי ואחרון, נגד אומוניה ניקוסיה.

הפועל תל אביב הייתה עדיפה בהרבה על היריבה שלה ונהנתה ממשחק טוב של הקשר הברזילאי רוג'ר ושל רמזי ספורי. עאבד שפתח לראשונה, שיחק 45 דקות והוחלף במחצית. רפואה ערך חילופים רבים במחצית השנייה ואחריהם הקבוצה שלו מעט נחלשה וגם ספגה.



עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הפועל תל אביב: "אם לא יגיע חיזוק לקישור, יהיה קשה להצליח"
האם הפועל תל אביב עומדת פעם נוספת בפני תביעה של פיפ"א?
עומר דמארי: "מודה לאוהדים על האהבה. רוצה להחזיר להם על המגרש"
הפועל תל אביב הכי פעילה: כל העדכונים מחלון ההעברות של ליגת העל

שחקן הפועל תל אביב, אחמד עאבד. אתר רשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
עאבד נוגח פנימה/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל תל אביב

הרכב הפועל תל אביב: אריק ינקו, עידן כהן, אוראל דגני, אדי גוטליב, מרווין פרסמן, ניר לקס, רוג'ר, רמזי ספורי, אחמד עאבד, רועי זיקרי, פייסל מוליץ'.

שותפו כמחליפים: רובי לבקוביץ', אדווינאס גירדבאיניס, שי אליאס, מוטי ברשצקי, רז שלמה, עמירן שקלים, עמית מלכה, ירין פרץ, אושר דוידה, עמית מאיר.

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב: עומר דמארי ישוב ממחנה האימונים בשל "סיבות אישיות"

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

דקה 6: ספורי העלה כדור חופשי מסוכן, מוליץ' הצליח לבעוט ממצב נוח, אבל נבלם לקרן.

דקה 21: עאבד התגבר על שחקן הגנה ובעט מ-17 מטר ברגל שמאל, מעל המשקוף.

דקה 23: גול! ספורי הגביה כדור חופשי ארוך, ההגנה היוונית לא הצליחה להרחיק ואחמד עאבד נגח פנימה תוך כדי זינוק. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 39: עאבד חדר לרחבה היוונית וניסה למצוא את מוליץ' עם מסירת רוחב, אבל החלוץ הסרבי פספס במעט את הכדור.

דקה 66: מוליץ' בעט שטוח תוך כדי סיבוב מ-18 מטר, אבל פספס במעט את המסגרת.

דקה 78: גול! ספירידונוביץ' פרץ לאורך הקו, עבר את שקלים ויישר למרכז, ורז שלמה דחק מקרוב לשער הלא נכון. שער עצמי וזה 1:1.

שחקן הפועל תל אביב, רועי זיקרי. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
רועי זיקרי במשחק הערב/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

המאמן קובי רפואה אמר לאחר המשחק: "אני מאוד מרוצה מהמחצית הראשונה, אבל כמובן שיש עוד הרבה דברים שצריך לשפר. ככל שהזמן יעבור הקבוצה תראה יותר טוב, אני בטוח בזה".

‎אחמד עאבד, שכבש שער בבכורה אמר: "תמיד כיף לכבוש, גם כשמדובר במשחק ידידות. שיחקנו מול יריב טוב ומרגישים שהקבוצה לאט לאט מתחברת. הכי חשוב ששיחקנו ועמדנו טוב והגענו למצבים, זאת המטרה של המחנה, ללמוד אחד את השני ולעשות כל מה שצריך לטובת הקבוצה. עכשיו צריך להתאושש ולהגיע מוכנים למשחק נגד אומוניה".

ניר לקס: "אני חושב שעמדנו טוב, לחצנו והראינו שאנחנו יכולים לצאת בצורה מהירה ומסודרת להתקפות. זה עדיין מוקדם לשפוט, אבל אין ספק שיש תחושה טובה כשמצליחים ליישם את מה שהצוות המקצועי דורש מאיתנו".

רוג'ר התראיין בינתיים בברזיל ואמר: "הכול חדש עבורי, שונה מאוד ממה שעברתי עד היום. התרבות, המדינה, השפה - הכול שונה. בימים הראשונים זה היה קצת מסובך. אני מתרגל עם הזמן ובימים האחרונים היה יותר טוב. בקרוב אשתי תגיע, המשחקים יתחילו והכול יסתדר. למרות השוני, אני אוהב את זה. מדובר במועדון עם עבר מפואר, מאוד מאורגן, ששיחק בליגת האלופות ובליגה האירופית. המחנה מאוד פרודוקטיבי מבחינתנו, אנחנו מתאמנים הרבה ועובדים על התיאום. יש לנו עוד שבוע עד המשחק הרשמי הראשון, וננסה לפתוח בצורה טובה גם את הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully