וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביאטריס צ'פקואץ': "מתחילת המירוץ ידעתי שאשבור את שיא העולם"

הקנייתית בת ה-27 שיפרה ב-8 שניות את שיא העולמי ב-3,000 מטר מכשולים, כשעצרה את השעון על 8:44.32 דקות: "זו היתה התכנית מתחילת העונה, אבל לא חלמתי שאגיע ל-8:44"

האתלטית ביאטריס צ'פקואץ'. רויטרס
הישג היסטורי. צ'פקואץ'/רויטרס

ביאטריס צ'פקואץ' גנבה את ההצגה בליגת היהלום במונאקו אמש (שישי), כשניפצה את שיא העולם בריצת 3,000 מטר מכשולים. אלא שהקנייתית בת ה-27 לא סתם ניפצה את השיא של רות ג'בט הבחריינית - היא שיפרה אותו ב-8 שניות, עצרה את השעון על 8:44.32 דקות, ועשתה היסטוריה.

"אני כל כך אסירת תודה", אמרה צ'פקואץ'. "מההתחלה, מההקפה הראשונה, הסתכלתי על השעון וידעתי שאני הולכת לשבור את שיא העולם. רציתי לשבור את השיא, זו היתה התכנית בתחילת העונה, וידעתי שהסיכוי הכי גדול שלי יהיה במונאקו, בזכות הקהל, מזג האוויר והאווירה. התכנית הזאת עבדה היטב. חשבתי שאולי ארוץ 8:50, אפילו לא חלמתי על 8:44. אולי המטרה הבאה תהיה לרדת מ-8:40".

עד אתמול, שיאה האישי של הקנייתית עמד על 8:59.36, אותו קבעה בפריס בחודש שעבר. באליפות העולם האחרונה סיימה רביעית, וכך גם באולימפיאדת 2016 בריו. "זה היה מירוץ מדהים", הודה קורטני פרריקס, האמריקאית, שסיימה שנייה. "שמונה שניות מתחת לשיא העולם, זה הישג ענק".

עוד בנושא:

טור דה פראנס: פטר סגאן ניצח את הקטע ה-13
בשל מניעת ההופעה עם סמלי ישראל: הושעו תחרויות הג'ודו בטוניסיה ואבו דאבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully