וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסיכום: לוזון וקאניוק המריאו לאוסטריה. התביעה תבוטל

20.7.2018 / 9:02

במועדון מרוצים מההחתמה "המשמעותית ביותר הקיץ". לוזון יוכל לרכוש אותו מטשקנט, במועדון החליטו להסיר את התביעה בגובה חצי מיליון יורו בעקבות חזרתו למכבי ת"א. נציגת השחקן: "שמחה שהסאגה מאחורינו"

צילום: אלעד מלכה, עריכה מתן חדד

"עד עכשיו, ההחתמה של קאניוק היא המשמעותית ביותר הקיץ. העברת התקציב, צירוף שחקן ברמה הזאת וחלוץ זר ברמה גבוהה שיגיע בקרוב - מוכיחים שלמועדון אין כל בעיה כלכלית. גידי מגיע בזמן ובמקום הנכון. הוא לא רצה להישאר באוזבקיסטן ומכבי תל אביב לא נתנה לו את הבמה. כאן הוא יוכל לעשות את מה שהוא הכי אוהב - לשחק". כך אמרו במכבי פתח תקוה מספר שעות לאחר החתמת הקשר גידי קאניוק, שימריא עם אבי לוזון הבוקר למחנה, בקבוצה. קאניוק יצפה הערב במשחק מול רודש הקרואטית, לאחר שהמשחק מול רוסטוב בוטל. כעת, לאחר שחתם בקבוצה, פתח תקוה תסיר את התביעה נגדו ותוכל לרכוש אותו בקיץ.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה הודיעה: גידי קאניוק חתם לעונה אחת
לידיעה הראשונית על ההתעניינות של מכבי פתח תקוה בקאניוק
מכבי פתח תקוה העבירה את התקציב לעונה הקרובה

גידי קאניוק שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"ההחתמה הכי טובה הקיץ". גידי קאניוק/ברני ארדוב

ההחתמה של קאניוק מגיעה אחרי תקופה ארוכה של מגעים בין הצדדים. כזכור, מועמדותו של קאניוק עלתה כבר בחודש אפריל, מספר שעות לפני שהחלה הבוררות בין המועדון לשחקן, בעקבות הדרישה לקבל חצי מיליון יורו בעקבות החתימה במכבי תל אביב. במהלך הדיון השני הוצע לקאניוק חוזה לשלוש שנים, אך הוא דרש חוזה לעונה אחת. במהלך השבוע הגיעה פריצת הדרך במגעים בין הצדדים. מכבי פתח תקוה הציעה חוזה לעונה אחת בלבד, כפי שקאניוק ביקש, אולם בשכר נמוך יותר מאשר הייתה מציעה לו בחוזה ארוך טווח. קאניוק מסיים את החוזה שלו בפחטקור טשקנט בחודש דצמבר 2019, כך שיושאל לשנה ובחצי העונה האחרונה היא תנסה למכור אותו. נציגת השחקן ויקי וקנין, שייצגה אותו בבוררות יחד עם עו"ד אייל אברמוב, אמרה הבוקר: "מאחלת לגידי ולמכבי פתח תקוה בהצלחה. אני שמחה שהסאגה הזאת מאחורינו".

בפתח תקוה אישרו כי החלוץ אילומבה אמבויו, שסגר בסופו של דבר בקורטרייק, כבר סיכם את תנאיו בקבוצה באמצעות סוכנו דודו דהאן, אולם ביטל את הטיסה ברגע האחרון בשל סירובו לערוך אימון אחד לפני החתימה. כעת, אלישע לוי יחפש חלוץ זר. השוער אוגמנדור קריסטינסון, שהגיע ארצה וכבר סיכם את כל תנאיו, לא הגיע לקבוצה בעקבות מאבק בין סוכנים וכעת ייתכן מאוד שצחי גיגי יישאר השוער הראשון - זאת לאחר שכבר הובהר לו שהוא נשאר בקבוצה.

ביום שני תנעל הקבוצה את המחנה במשחק אימון מול סלביה סרייבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully