וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מתכוננת ליום שאחרי ברק אברמוב

למרות כמה עזיבות והסגל הקצר, אצל הזהובים עשויים למכור שחקנים נוספים על מנת להכין קרקע כלכלית מתאימה למקרה שהבעלים הנוכחי יעזוב. אפשרות שיופעל על אברמוב לחץ למכור את המועדון

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

על אף הסגל הדל של הקבוצה והעובדה כי לא מעט שחקנים עזבו, נדמה שבבני יהודה לא רק שאין תכנון כרגע להביא שחקני רכש משמעותיים, אלא שבמועדון מעוניינים למכור שחקנים נוספים. הסיבה: חשש מעזיבתו של ברק אברמוב המצוי תחת חקירת משטרה וחשוד לכאורה במספר עבירות הקשורות לכספים.

בשיחות שניהל אברמוב עם מקורביו בימים האחרונים הביע בעלי בני יהודה דאגה בשל חקירתו. אותם מקורבים ציינו כי מצב רוחו של אברמוב לא טוב והם מודאגים בכל הקשור אליו. מעבר לזה, אותם מקורבים העריכו כי אם החקירה תימשך, אברמוב לא יהיה מסוגל להחזיק במקביל את בני יהודה. על אף ההצהרות על רכש, במועדון בעצם נערכים למצב שכזה ולכן מוכנים למכור שחקנים נוספים כחלק מהבטחת הכנסת כספים לבני יהודה. יתרה מכך, לא מן הנמנע כי כבר בשבועות הקרובים ינסו במועדון לשכנע את אברמוב למכור את הקבוצה. ואם זה לא מספיק, גם אוהדי הקבוצה מתכננים מחאה כנגד הבעלים.

עוד בנושא:
בני יהודה הפסידה 2:1 לספטמברי סופיה במשחק הכנה
ברק אברמוב הוא הבעלים שנעצר בחשד לעבירות מס והלבנת הון

בעלי בני יהודה ברק אברמוב. קובי אליהו
יעזוב את בני יהודה? ברק אברמוב/קובי אליהו

יתרה מכך, על אף שהצוות המקצועי לא מעוניין בשלב זה לשחרר שחקנים נוספים, אם בני יהודה תקבל הצעות כספיות על שחקניה היא ככל הנראה תמכור לפחות עוד שחקן או שניים מהסגל הקיים. לצד זה, במועדון ממשיכים לבחון שחקנים בעלות נמוכה על מנת לחזק את הסגל ומקווים שם כי בדומה לעונה הקודמת, יוסי אבוקסיס והצוות המקצועי יצליחו להפיק מהסגל יותר ממה שהוא שווה על הנייר.

במשחק אימון הערב, בני יהודה הביסה 0:7 על סבוז'ה הבולגרית. יובל אשכנזי, ירדן שועה והנבחן שי מזור כבשו צמדים, דולב חזיזה, שון מלכה וסתיו פיניש הוסיפו שער אחד כל אחד.

אבוקסיס אמר לאחר המשחק: "יש לנו מספר שחקנים פצועים ומספר שחקנים שאנחנו ממשיכים לבחון. בסך הכול היה משחק נגד יריבה חלשה, אבל גם מול כזאת יריבה צריך לדעת להבקיע. כמובן שצריך להתחשב בעובדה שהליגה הראשונה בבולגריה מתחילה בסוף השבוע הקרוב, כך שאלה היריבות שהצלחנו לסגור למחנה. אנחנו רוצים להתחזק ואנחנו עובדים מסביב לשעון בשביל לסגור את הסגל בזמן הקרוב. אני יודע ומבין שיש לחץ מצד כולם להתחזק, אבל שיהיה ברור שאנו מנסים להביא רק את מי שיעזור ויתרום לקבוצה. עוד קצת סבלנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully