וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: בני יהודה הפסידה 2:1 לספטמברי סופיה הבולגרית

אלמוג בוזגלו כבש את השער היחיד עבור הזהובים במשחק הראשון שלהם במחנה האימונים בבולגריה. אבוקסיס: "זה משחק אימון שעוזר לנו ללמוד את הקבוצה". הבלם האוקראיני זוראב אוצ'יגבה ייבחן

שחקן בני יהודה אלמוג בוזגלו חוגג. יוסי ציפקיס
אלמוג בוזגלו/יוסי ציפקיס

בני יהודה הפסידה הערב (שלישי) 2:1 לספטמברי סופיה הבולגרית במשחק האימון הראשון שלה במחנה האימונים. אלמוג בוזגלו כבש לזכות הכתומים את השער היחיד כשבמשחק שותפו גם מספר נבחנים. המאמן יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "זה היה משחק אימון שאיפשר לנו לבחון מספר שחקנים זרים וישראלים להשלמת הסגל. כמובן שנחתים אך ורק שחקנים שיעזרו לנו. מדובר בסך הכול במשחק אימון שנתן לנו אפשרות נוספת ללמוד עוד יותר על הקבוצה".

הצוות המקצועי של המועדון לא מעוניין בשלב זה ולאור מצב הסגל לשחרר שחקנים נוספים מעבר למאור קנדיל בו מעוניינת מכבי תל אביב. הדבר נכון גם לגבי אלמוג בוזגלו, אותו רוצה הפועל חיפה. מעבר לזה, בקבוצה רוצים לראות שחקנים נוספים פרט למאוויס צ'יבוטה בעסקת הטרייד על מאור קנדיל עם הצהובים. זוראב אוצ'יגבה, בלם אוקראיני המשתייך לסגל של דינמו קייב והושאל בעונה החולפת לאולימפיק דונייצק, יחל להיבחן בקבוצה במטרה להרשים את הצוות המקצועי ולחתום במועדון. וואגה מאמדו שוחרר ממחנה האימון אחרי שלא הרשים את הצוות המקצועי.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully