וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל וראן: "מעצבן אותי שמשווים אותי לסרחיו ראמוס כל הזמן"

בלם אלופת העולם צרפת וריאל מדריד דיבר בראיון על הטענות בנוגע לאופי שלו: "אם לא היה לי אופי חזק, לא הייתי מגיע לאן שהגעתי". על אמבפה: "מעולם לא פגשתי חייזר צעיר כל כך"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

אלוף העולם הטרי רפאל וראן התראיין היום (רביעי) לל'אקיפ הצרפתי וטען שתמיד עצבן אותו שניסו להשוות אותו לחברו לקבוצה סרחיו ראמוס. "מעצבן אותי ששואלים אותי על סרחיו ראמוס כל הזמן, גם מסרחיו ראמוס מבקשים להיות מישהו אחר? אנשים מקבלים אותי כמו שאני ואומרים לי מגיל שבע שאני ילד טוב, אבל יש לי אופי. אי אפשר לעבור בקריירה את מה שאני עברתי בלי שיש לך אופי, אין דבר כזה, זה לא קיים ולא אפשרי".

וראן, שהשלים זכייה ב"דאבל" עם ליגת האלופות וגביע העולם באותה שנה, טען שהוא תמיד מנסה לקחת מנהיגות ולדבר בקול רם בחדר ההלבשה כשצריך: "כשצריך שמישהו ידבר, אני שם, כשיש זמנים ותקופות קשות אני שם. במחצית של גמר הגביע העולמי זה הייתי אני שאמר לחבריי לקבוצה שאנחנו צריכים להיות חיוביים כי אנחנו ב-1:2 ואנחנו מובילים למרות שלא שיחקנו טוב". הבלם בן ה-25 גם דיבר על חברו מהנבחרת קיליאן אמבפה ותיאר אותו כ"מפלצת" וכ"כישרון בלתי ייאמן" כשאמר: "הכרתי כמה חייזרים, אבל אני חושב שזו הפעם הראשונה שאני פוגש חייזר צעיר".

וראן הצטרף לקבוצה מצומצמת של שחקנים שזוכים באותה השנה בגביע/ליגת האלופות ובגביע העולם, קדמו לו פרנץ בקנבאואר וגרד מילר עם באיירן מינכן ונבחרת גרמניה המערבית ב-1974, כריסטיאן קארמבו עם ריאל מדריד ונבחרת צרפת ב-1998 ורוברטו קרלוס עם ריאל מדריד וברזיל ב-2002.

עוד בנושא:
נאומי המוטיבציה של פול פוגבה לשחקני הנבחרת

רפאל וראן שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
וראן עם הגביע בפריס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully