וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאליץ': "לא רוצים פוליטיקאים מושחתים בחדר ההלבשה, לא נלחץ להם יד"

מאמן נבחרת קרואטיה יצא למתקפה נגד אנשי ממשל בארצו ובהם גם הנשיאה קולינדה גרבר קיטרוביץ: "הם השליכו את המדינה שלי לגיהינום של עוני ועכשיו מקדמים את עצמם באמצעות נבחרת הכדורגל"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

מאמן נבחרת קרואטיה זלטקו דאליץ' תקף היום (רביעי) בחריפות את הפוליטיקאים במדינה וטען כי ניסו לנצל את העלייה של שחקניו לגמר המונדיאל כדי להסתיר את מחדליהם בתחומי חיים שונים במדינה. דאליץ פרסם מכתב חריף ממנו עולה כי איננו מרוצה מההתנהגות של הפוליטיקאים ובראשם נשיאת המדינה קולינדה גרבר קיטרוביץ שהרבתה להצטלם בחדר ההלבשה עם השחקנים בתקופת המשחקים.

דאליץ' כתב בין היתר: "היום קרואטיה היא חברה באיחוד האירופי. נראה שהחיים במדינה קשים יותר מאשר מה שהיה לפני העימות הצבאי האחרון. קרואטיה מנוהלת על ידי אנשים רעים ובעשרים השנה האחרונות מיליוני בני אדם עזבו את המדינה. הגמלאים במצב נורא, הצעירים לא יכולים להרשות לעצמם חינוך והרשות השופטת מגנה רק על בעלי ההון. זה רק עניין של זמן עד שהשיטה תקרוס".

עוד בנושא
מחוץ למשבצת: מה מסתתר מאחורי האופוריה בקרואטיה המפולגת
מודריץ' השחקן המצטיין, אמבפה הצעיר, קיין מלך שערים: מספרי מונדיאל 2018
"כולנו יחד נמות על המגרש": נאומי המוטיבציה של פול פוגבה במונדיאל

זלטקו דאליץ', מאמן נבחרת קרואטיה עם הנשיאה  קולינדה גרבר קיטרוביץ. רויטרס
עצבני על הפוליטיקאים. דאליץ' עם נשיאת קרואטיה קולינדה גרבר קיטרוביץ/רויטרס

דאליץ המשיך בכתב האישום החריף שלו ותקף את הפוליטיקאים: "אני מבקש את כל הפוליטיקאים ונציגי השלטון שהשלכתם את עמי לגיהינום, עזבו את נבחרת הכדורגל, אנחנו לא רוצים אתכם בחדר ההלבשה שלנו. אנחנו לא רוצים להצטלם אתכם וגם לא נלחץ לכם יד. אנחנו גם מבקשים מכם לא ללבוש את חולצות הנבחרת. אתם עושים את זה רק כדי לקדם את עצמכם. זה ברור לנו. אנחנו, הספורטאים, לא רוצים שהעם הקרואטי יקשר בינינו לבין הפוליטיקאים".

במקביל הודיע דאליץ' כי שחקני הנבחרת יתרמו סכומי כסף משמעותיים על מנת לאפשר לילדים ממשפחות עניות לצאת לנופש במהלך החודש הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully