וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "פעם ראשונה שקראו לי 'אבא' מהיציע, זה מושלם לקאמבק"

אלוף ווימבלדון הטרי הודה לאחר הזכייה למשפחתו וחגג בפרץ רגשות: "הייתי חודשים מחוץ לסבב בגלל פציעה. בכלל לא הייתי בטוח שאחזור לרמות האלו". המפסיד קווין אנדרסון: "דרום אפריקאי עוד ינצח פה"

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. רויטרס
התרגש מהבן. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' חזר היום (ראשון) בגדול לצמרת הגבוהה של הטניס העולמי. זאת לאחר שגבר על קווין אנדרסון בשלוש מערכות חלקות 2:6, 2:6, 6:7 (3) בגמר ווימבלדון והשיג תואר גרנד סלאם ראשון אחרי שנתיים. בעקבות הניצחון באול אינגלנד הסרבי שדורג במקום ה-21 בטורניר צפוי לחזור לטופ 10 של הטניס העולמי.

הניצחון לווה בפרץ רגשות של דג'וקוביץ' ששאג לעבר הקהל לאחר שניצח את ההתמודדות. הסרבי אמר: "אני מרגיש נפלא כי זו הפעם הראשונה בחיים שלי מישהו צורח לעברי 'אבא', 'אבא' במגרש וזה הבחור שנמצא שם (הצביע על בנו). לא אפשרו לו להיכנס למשחקים האחרים כי הוא בן פחות מחמש. קיווינו עם זאת, שאם אגיע לגמר הוא יוכל לבוא ולראות אותי מניף את הגביע. אני כל כך שמח שזה קרה. זה מאוד מרגש שאשתי והבן שלי היו פה".

עוד בנושא
אנג'ליק קרבר זכתה בווימבלדון 2018 עם 3:6, 3:6 מול סרינה וויליאמס
קרבר: "זה חלום שמתגשם", סרינה: "שיחקתי בשביל כל האימהות"

אבא אלוף. נובאק דג'וקוביץ' ובני משפחתו

על המשחק עצמו אמר דג'וקוביץ': "אני רוצה לברך את קווין כי הוא לא היה במיטבו בשתי המערכות הראשונות. עם זאת, לאחר מכן הוא היה השחקן הכי טוב במגרש. הייתי חייב לבטוח בעצמי, לבטוח בתהליך שבחרתי לעצמי. עברתי ניתוח ונעדרתי מהסבב כמה חודשים. היה לי ספק אם אוכל לחזור להתחרות ברמות הגבוהות באמת וזה מקום נפלא להשלים בו קאמבק. זה המקום המושלם לכך".

המפסיד קווין אנדרסון אמר מנגד: "אני רוצה להודות לכל האנשים שליוו אותי ולכל מי שתמך בי ברחבי העולם. בעיקר תודה למשפחה שלי שנמצאת פה איתי. לדרום אפריקה יש מסורת אדירה של טניס ואני מקווה שבעוד 20 שנה דרום אפריקאי יזכה בווימבלדון ויגיד שאני הייתי ההשראה שלו.

עוד באותו נושא

נובאק דג'וקוביץ' זכה בווימבלדון לאחר ניצחון מרשים על קווין אנדרסון

לכתבה המלאה
קווין אנדרסון, טניסאי דרום אפריקאי. רויטרס
מסר לאומה. קווין אנדרסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully