וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבר: "זה חלום שמתגשם", סרינה: "שיחקתי בשביל כל האימהות"

הגרמנייה חגגה את הזכייה בווימבלדון, גם אנגלה מרקל, דירק נוביצקי, סשה זברב, פיליפ לאהם, ג'רום בואטנג, בוריס בקר ולוקאס פודולסקי בירכו. האמריקאית הוסיפה: "היא הייתה יותר טובה"

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. רויטרס
הגרמנייה הראשונה שמחזיקה את הצלחת היפה הזו אחרי 22 שנה. קרבר/רויטרס

אנג'ליק קרבר זכתה היום (שבת) בטורניר הגרנד סלאם השלישי בקריירה. הגרמנייה בת ה-30, שזכתה לפני שנתיים באליפות אוסטרליה ובאליפות ארצות הברית, השלימה זכייה בווימבלדון עם 3:6, 3:6 מול סרינה וויליאמס האמריקאית הוותיקה, שחיפשה תואר גרנד סלאם מספר 24 בקריירה בטורניר הרביעי בלבד מאז חזרה לאחר הלידה.

עוד בנושא:
אנג'ליק קרבר זכתה בווימבלדון עם 3:6, 3:6 מול סרינה וויליאמס

* קרבר הפכה לגרמנייה הראשונה שזוכה בווימבלדון מאז שטפי גראף ב-1996.

* קרבר היא הגרמנייה השלישית שזוכה בתואר על הדשא בלונדון אחרי גראף (1989-1988, 1993-1991, 1996-1995) וצילי אוסם (1931).

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. רויטרס
קרבר מציגה את הצלחת בפני אלפי המעריצים/רויטרס

האלופה הטרייה קרבר אמרה בסיום: "זה חלום שמתגשם. סרינה את אדם נהדר ואלופה, כזו השראה עבור כל מי שצופה. אני משוכנעת שתזכי בקרוב בטורניר גרנד סלאם נוסף ורוצה לברך אותך על החזרה שלך". על המשחק עצמו אמרה הגרמנייה: "ידעתי שאצטרך לשחק את הטניס הטוב ביותר שלי נגד אלופה כמו סרינה. זה תמיד כבוד גדול לחלוק את אותו מגרש איתה. זו הפעם השנייה שאני משחקת נגדה במגרש המרכזי, נהניתי מכל שנייה בשבועיים האחרונים ותודה לכולם על התמיכה. אני האלופה הגרמנייה הראשונה מאז שטפי גראף ורוצה להודות לכל מי שבתא שלי, למשפחה שלי, לחברים, לצוות ולכל מי שצופה מהבית. בלעדיכם לא הייתי כאן.

"הייתי לחוצה לפני המשחק, אבל ניסיתי לספק את ההופעה הכי טובה שלי כי אני יודעת שנגד סרינה את צריכה לשחק את הטניס הכי טוב שלך. ידעתי שאני צריכה להזיז אותה ולקחת את ההזדמנות הראשונה שלי לגמור את המשחק כי היא יכולה לחזור. כשהייתי ילדה תמיד חלמתי לזכות בווימבלדון. זה משהו מיוחד עבורי. ב-2016 הכול התחיל בשבילי, אחרי 2017 שהייתה לא טובה אני חושבת שאף אחד לא ציפה שאני אחזור בגדול ואזכה בווימבלדון. אף אחד לא ציפה שאגיע כל כך רחוק. ניסיתי להישאר מרוכזת לחלוטין בשבועיים האלה. רציתי לחשוב כמה שפחות, לא לחשוב על מה שיכול לקרות או לא לקרות. למדתי הרבה מהשנה שעברה, עם כל הציפיות והדברים שעברתי. למדתי הרבה דברים על עצמי. אני מנסה ליהנות מכל רגע. לשחזר את 2016 זה בלתי אפשרי".

וויליאמס, שנראתה נרגשת במיוחד וקולה היה חנוק מדמעות, אמרה: "זה היה כזה טורניר מדהים בשבילי. אני ממש שמחה שהגעתי כל כך רחוק כאן. ברור שזה מאכזב אבל אני לא יכולה להיות מאוכזבת כי יש לי כל כך הרבה דברים שאני מצפה להם ואני רק בהתחלה. אני רק אני וזה כל מה שאני יכולה להיות. לכל האימהות שם, שיחקתי בשבילכן היום וניסיתי, אבל אנג'ליק שיחקה ממש טוב, היא הייתה נהדרת. אני מצפה להמשיך לשחק ולעשות את המיטב שלי. אנג'ליק היא אדם מדהים, חברה טובה מאוד, אז אני שמחה מאוד בשבילה. אני יודעת שהיא הולכת ליהנות מאוד מהרגע הזה".

וויליאמס אמרה במסיבת העיתונאים: "היא שיחקה טוב מהנקודה הראשונה עד הנקודה האחרונה, היא שיחקה מדהים. זו הייתה הזדמנות מצוינת בשבילי, לפני כמה חודשים לא ידעתי איפה אני, איפה אהיה ואם אהיה מסוגלת לחזור. הייתי במקום בו האור בקצה המנהרה נראה רחוק במיוחד. לכן השבועיים האלה הראו לי שאני יכולה להתחרות ולהגיע לשלבים מאוחרים בגרנד סלאם ושאני יכולה אפילו להיות מועמדת לזכייה. אני מרגישה שיש לי עוד דרך לעבור כדי להגיע למיטב שלי, זו רק ההתחלה. לא שיחקתי לאחרונה כי לקחתי זמן בחוץ להתאמן ולהתכונן. אני מרגישה שלקחתי צעד עצום קדימה בווימבלדון, אבל המסע שלי רק החל ואני צריכה להמשיך קדימה. עברתי מאבק קשה כדי לחזור וזה היה קשה. אם אני יכולה לעשות את זה, אז כל אמא יכולה לעשות את זה. אחרי שהפכתי לאמא, אני מרגישה שאין עליי לחץ. להיות אמא זו עבודה במשרה מלאה ולכן אם אני חזרתי אז כולן יכולות לחזור".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה אחרי הזכייה בטורניר ווימבלדון. רויטרס
אלפים יצאו לחכות מתחת למרפסת לקרבר/רויטרס

בילי ג'ין קינג האגדית אמרה: "סרינה לא הצליחה למצוא את הקצב שלה, קרבר הצליחה לשמור אותה בנקודות ארוכות מאוד כדי לבחון כמה היא כשירה. היא נראתה כאילו היא קצת מתקשה, איבדה את האוויר בכמה מקרים. קרבר תמיד מחזירה עוד כדור למגרש. לסרינה יש המון עוצמה וקרבר משגשגת מול העוצמה הזו. היא לא האמינה שסרינה עשתה את הטעויות האלה מוקדם כל כך. סרינה נתנה לה תקווה בשלב מוקדם במשחק".

מרטינה נברטילובה: "קרבר לא נראתה עצבנית. משחקון הגשות רע אחד שלה, אבל זה הכול. סרינה לא שיחקה טוב כמו בחצי הגמר מול גרגס והמשחק הזה אולי העניק לה יותר מדי ביטחון. העובדה שהיא לא שיחקה מספיק משחקים לפני הגמר ניכרה היטב. אין טורניר שגורם לך להרגיש כמו ווינרת יותר מווימבלדון. זה גורם לך להרגיש שאת שייכת למשחק הטניס. הטורניר הזה עושה את זה בצורה מושלמת. קרבר החזירה המון כדורים וענתה מצוין על ההגשות של סרינה. סרינה לא השיגה את מה שרצתה מהחבטות שלה, ניסתה לחבוט חזק יותר ועשתה יותר טעויות. היא עלתה הרבה לרשת, דבר שהיא לא עושה בדרך כלל. לקרבר יש סיכוי לחזור אל המקום הראשון בעולם. היא תקבל כל כך הרבה ביטחון מהזכייה הזו, אז צריך להסתכל עליה כאחת הפייבוריטיות".

אלכסיס אוהניאן, בעלה של סרינה וויליאמס, כתב באינסטגרם: "כמה ימים אחרי שהתינוקת שלנו נולדה, נישקתי את אשתי לפרידה לפני ניתוח ואף אחד מאיתנו לא ידע אם היא תחזור. רק רצינו שהיא תשרוד ועשרה חודשים לאחר מכן היא בגמר ווימבלדון. ברכות לאנג'ליק קרבר. סרינה וויליאמס תחזיק בקרוב גביע נוסף, יש לה בבית את הגביע הנהדר ביותר מחכה לה. המשפחה שלנו יודעת שהיא תזכה בעוד הרבה תארים. היא רק התחילה ואני לא יכול להיות גאה יותר".

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל כתבה בפייסבוק: "ברכות לגרמנייה הראשונה שזוכה בווימבלדון אחרי 22 שנה, אנג'ליק קרבר היקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully