וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: אנז' פרדי פלומן הצרפתי חתם לעונה אחת

12.7.2018 / 18:02

שחקן הכנף בן ה-23, ששיחק בנבחרת צרפת עד גיל 18 עם אנתוני מרסיאל ותומא למאר, הצטרף רשמית: "מאמין שאצליח לעזור לקבוצה להשיג את המטרות". 1:3 במשחק אימון מול נצרת עילית

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: תומר לוי

הפועל חדרה הודיעה הערב (חמישי) על צירופו של אנז' פרדי פלומן. שחקן הכנף הצרפתי (23) חתם לעונה אחת, ימריא הלילה בחזרה לפריס ויצטרף לחבריו ביום שני בפולין, שם יתקיים מחנה האימונים. "אני שמח להיות בחדרה ולשחק בליגת העל בישראל", אמר הזר החדש. "אני מאמין שאצליח לעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה".

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הבקרה איימה על הפועל חדרה בהורדת ליגה: "לא יגזרו עלינו אסון ספורטיבי"
חן ראובן חתם לעונה אחת בהפועל חדרה
יעקב אבבה האריך חוזה בהפועל חדרה

אנז' פרדי פלומן שחקן הפועל חדרה. אתר רשמי הפועל חדרה, אתר רשמי
לא הצליח לפרוץ, אולי בישראל. אנז' פרדי פלומן/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חדרה

פלומן התאמן השבוע עם חדרה, הותיר רושם מצוין כבר באימון הראשון ושכנע את ניסו אביטן לצרפו לסגל. פלומן גדל באקדמיה המוצלחת של לאנס ונחשב לכישרון מבטיח, כשבגיל 17 וחצי כבר ערך הופעה בקבוצה הבוגרת והיה חלק מנבחרת צרפת עד גיל 18, שם שיתף פעולה עם אנתוני מרסיאל ותומא למאר. בניגוד לחבריו ולמרות שעבר לפולהאם האנגלית, הוא לא הצליח לעשות את הפריצה המיוחלת. בעונה האחרונה רשם 169 דקות בלבד במדי קביאי מהליגה השנייה, ובחלקה השני של העונה שיחק בעיקר בקבוצת המילואים.

פלומן הוא השחקן השמיני שחתם בחדרה לקראת עונת החזרה שלה לליגה הבכירה. קדמו לו: לוסיו, מוחמד אבו פאני, וויסאם רבאח, מקס גרצ'קין, תומאס פרינס, חן ראובן ועמית כהן.

חדרה קיימה הערב משחק אימון במגרש הפועל מול הפועל נצרת עילית מהלאומית, וגברה עליה 1:3. גל קעטבי, שאמור היה להצטרף לחדרה ובסופו של דבר חתם בנצרת עילית, כבש לזכות האורחת, אבל אסי גומה השווה בפנדל אחרי עבירה על עוז פרץ, לפני שעמית כהן ומוחמד אבו פאני השלימו את המהפך.

עוד באותו נושא

ליגת העל: העברות קיץ 2018 - כל העדכונים

לכתבה המלאה
אנז' פרדי פלומן במדי פולהאם עד גיל 21. GettyImages
אנז' פרדי פלומן במדי פולהאם עד גיל 21/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully