וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקרה איימה על חדרה בהורדת ליגה: "לא יגזרו עלינו אסון ספורטיבי"

11.7.2018 / 15:57

העולה החדשה לליגת העל הגיבה בחריפות למכתב מיושב ראש הבקרה, בו איים להוריד אותה ליגה אם לא תציג אישור מנהל תקין. "רשם העמותות הודיע רשמית כי הפועל חדרה תשחק רק בליגת העל"

סוער בהפועל חדרה, לאחר מכתב שהתקבל מיושב ראש הרשות לבקרת תקציבים בו איים להוריד אותה ליגה אם לא תציג אישור מנהל תקין מרשם העמותות בתוך שבוע ימים, או לחילופין איזשהי אסמכתא לכך שלא יינקטו צעדים משפטיים כנגד המועדון. אורליצקי כתב במכתב כי במקרה כזה התקציב של חדרה לא יאושר והיא לא תורשה לשחק בליגת העל. העולה החדשה הגיבה בחריפות -

"הפועל חדרה רשמה הישג היסטורי ועלתה לליגת העל בזכות", הודיע המועדון, "לא יעלה על הדעת שאיזשהוא גורם במדינת ישראל ייקח את זה ממנה ומ-100 אלף תושבי העיר שעומדים מאחוריה! גם בדיונים מול רשם העמותות שאלת ההופעה בליגת העל כלל לא עלתה על הפרק. יתרה מזאת, רשם העמותות הודיע רשמית כי הפועל חדרה תשחק רק בליגת העל וביקש להפחית נקודות ממאזן הקבוצה, מה שלא היה מקובל עלינו, ולכן כנראה ניפגש בבית המשפט. מעולם לא דובר על מצב שבו רשם העמותות יקבע באיזו ליגה תשחק הפועל חדרה. תפקידו הוא לא להתערב בהישגים ספורטיביים! אנו קוראים לכל הגורמים להתעשת ולהבין כי לא ניתן לגזור על המועדון אסון ספורטיבי בגלל בעיות שיש להן פתרון חוקי וסביר. אנו בטוחים כי גם ברשות לבקרה וגם ברשם העמותות יפנימו את העובדה שהפועל חדרה תשחק רק בליגת העל, ויחד נגבש פתרון שמקובל על כל הצדדים".

עוד בנושא

הפועל חדרה בסכנת פירוק: רשם העמותות לא קיבל את המתווה
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה (במרכז). שלומי גבאי
המשך יבוא. ניסו אביטן באימון פתיחת העונה של הפועל חדרה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully