וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "זה היה יום בינוני שלי", אנדרסון: "אני באקסטזה"

הדרום אפריקאי הדהים את האלוף בווימבלדון עם 6:2, 7:6 (5), 5:7, 4:6, 11:13. השוויצרי: "בחלק מהרגעים במשחק הרגשתי נהדר ובחלק הרגשתי לא טוב". אנדרסון: "זה יום שלא אשכח לעולם"

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
פדרר המאוכזב/רויטרס

רוג'ר פדרר סיים הערב (רביעי) את דרכו בווימבלדון 2018 כבר ברבע הגמר. השוויצרי, שהגיע אל המשחק מול קווין אנדרסון (8 בטורניר) עם זכייה ב-32 מערכות ברציפות על הדשא בלונדון, הפסיד לדרום אפריקאי 2:6, 6:7 (5), 7:5, 6:4, 13:11 בתום ארבע שעות ו-13 דקות. אנדרסון, שהצליח להציל נקודת משחק במערכה השלישית כשהוא בפיגור 5:4, יחכה בחצי הגמר למנצח בין מילוש ראוניץ' לבין ג'ון איזנר.

עוד בנושא:
רוג'ר פדרר הודח אחרי הפסד לקווין אנדרסון

זו הייתה הפעם השנייה בסך הכול שפדרר מפסיד במגרש מספר אחת בווימבלדון אחרי שהחזיק שם במאזן 1:12. זה גם היה ביקור חריג מאוד שלו שם אחרי ששיחק 86 מ-106 המשחקים הקודמים שלו בווימבלדון במגרש המרכזי, כולל כל הארבעה שקדמו למפגש מול אנדרסון. הדרום אפריקאי הפך לראשון מהיבשת שלו שמגיע לחצי גמר ווימבלדון.

קווין אנדרסון טניסאי דרום אפריקאי. רויטרס
ניצחון ראשון מול פדרר. אנדרסון/רויטרס

רוג'ר פדרר התייחס במסיבת העיתונאים לעובדה ששובץ למגרש מספר אחת ולא למגרש המרכזי ואמר: "אני לא חושב שזה משנה יותר מדי, אם להיות כן. היו לי את ההזדמנויות שלי וזו הבעיה שלי". על המשחק עצמו אמר השוויצרי: "זה לא היה גרוע, זה היה בינוני. בכל משחקון שני שיחקתי בצורה בינונית, אבל היו גם רגעים בהם הצלחתי להרים את הרמה שלי. כשממש הייתי צריך היום, לא הצלחתי להרים את הרמה שלי מספיק ולכן זה היה בינוני. לא ראיתי את זה מגיע".

השוויצרי המשיך ואמר: "הייתי מרוצה מאוד שהתחלתי טוב, היו לי הזדמנויות טובות ולכן זה כל כך מאכזב. אנדרסון היה עקבי, שיחק חזק והשיג את מה שרצה כשהוא היה צריך להשיג. אני נותן לו הרבה קרדיט על הצורה בה הצליח להישאר במשחק. לפעמים אתה לא מרגיש טוב ומנסה לעשות את המיטב. היום היה אחד הימים האלה. היו רגעים בהם הרגשתי נהדר וברגעים אחרים לא הצלחתי להבין לאן לעזאזל אני זז. לא הייתי לחוץ במיוחד, אפילו לא ב-10:10 במערכה החמישית. לא הייתי שלילי במיוחד במהלך המשחק. זה לא היה אחד הימים הטובים שלי, לא הצלחתי לגמור את המשחק כשהייתי יכול. יכול להיות שייקח לי קצת זמן להתאושש מזה, יכול להיות שאתאושש בעוד חצי שעה. כמובן שהמטרה שלי היא לחזור גם בשנה הבאה. אני לא חושב ששיחקתי מדהים, שיחקתי טוב".

טניסאי העבר בוריס בקר אמר על אנדרסון: "הוא שיחק את המשחק של חייו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
פדרר/רויטרס

קווין אנדרסון, שניצח את פדרר לראשונה אחרי שהפסיד לו בארבעת המפגשים שקדמו לכך, אמר אחרי המשחק: "בשביל זה אתה עובד כל כך קשה, הכול מתנקז לכדי רגע אחד, הייתה הופעה נהדרת ואני מרוצה מאוד שהצלחתי לעלות לחצי הגמר. אמרתי שרציתי לשים את עצמי במצבים כאלה ולכן אני כל כך שמח. נתתי לעצמי סוג של סיכוי לשחק ביום ראשון. משחקים כמו זה שהיה היום הם מיוחדים, לנצח את רוג'ר בפעם הראשונה זה משהו שאני אזכור, אבל אני מקווה שיש לי עדיין עוד שני משחקים. כשהייתי בפיגור של שתי מערכות ניסיתי לעשות הכול על מנת להמשיך להילחם ולהישאר בעניינים איכשהו ובסופו של דבר עשיתי עבודה נהדרת.

"הייתי בשטף טוב של משחק. לנצח את פדרר בווימבלדון זה משהו מיוחד, במיוחד במשחק כזה צמוד. אמרתי לעצמי כל הזמן שאני צריך להמשיך להאמין ושהיום יהיה היום שלי, אתה צריך להיות כך כדי לנצח מישהו כמו רוג'ר. אם יש לך איזשהם ספקות, אולי כמו במערכה הראשונה, לא תנצח אותו. ככל שהמשחק התקדם, נתתי הכול ואני כמובן באקסטזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully