וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהראן ראדי: "לא באתי לסיים את הקריירה בכבוד, באתי להוכיח"

בני סכנין הציגה את ארבעת המצטרפים החדשים, בראשם הקשר שחזר למועדון אחרי שש אליפויות רצופות והבהיר: "לא באתי להעביר עוד שנתיים. זה המקום שהכי רצה אותי, המטרה שלנו היא החזרת הקהל"

אדריאן הרבשטיין

בני סכנין הציגה היום (רביעי) את ארבעת שחקני הרכש שלה עד כה לקראת עונת 2018/19 בליגת העל. לצד מהראן ראדי, שחזר לקדנציה שנייה אחרי שש אליפויות רצופות (שלוש עם מכבי תל אביב ושלוש עם הפועל באר שבע) ישבו גם החלוץ ג'ורג' אקפביו שהגיע מהפועל קטמון, הבלם אלבן פנישי שהגיע מגראסהופרס והמגן אמיר נסאר מעירוני קרית שמונה.

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ליגת העל - כל ההעברות של קיץ 2018
מהראן ראדי חזר לבני סכנין, פיראס מוגרבי יקבל שדרוג

מהראן ראדי עם אלבן פנישי ג'ורג' אקפביו  אמיר נסאר בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מימין, ארבעת המצטרפים: אלבן פנישי, מהראן ראדי, ג'ורג' אקפביו ואמיר נסאר/אדריאן הרבשטיין

ראדי כמובן עמד במרכז העניינים ואמר: "אני נמצא במקום שהכי רצו אותי מכל הבחינות - גם הנהלה, גם צוות מקצועי וגם האנשים פה. כל הדיבורים על זה שחזרתי הביתה ובאתי לסיים את הקריירה בכבוד, אני שולל על הסף. אני בא להוכיח לעצמי וגם לאחרים שאני יכול לתרום, לא באתי להעביר עוד שנתיים. החזרת הקהל זה הדבר העיקרי, וכדי שזה יקרה צריך לעשות דברים לא רק בצד המקצועי. אני בטוח שגם ההנהלה עובדת על שיפור הקשר עם הקהל. אנחנו רוצים ומאמינים שנציג יכולת טובה ונראה הרבה כדורגל טוב שיגרום לקהל לחזור. יש לסכנין בסיס קהל טוב וגדול, וצריך להחזיר אותו למגרשים".

על הפועל באר שבע, אותה עזב אחרי שלוש שנים מוצלחות, אמר ראדי: "יצאתי בלב שלם, אני מאוד קשור למועדון הזה. כשחתמתי בסכנין קיבלתי הודעות גם מהאנשים שם, כולל אלונה ברקת, שאיחלו לי בהצלחה. הקשר כל כך הדוק וחזק, אני אוהד שלהם עד שיגיעו לליגת האלופות. אני מאחל להם מכל הלב שיגיעו לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully