וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנצווארוש - מכבי תל אביב: קיארטנסון עשוי להימכר אחרי הופעות טובות באירופה

11.7.2018 / 19:35

הצהובים מקווים שהצטיינות של האיסלנדי במשחק מוקדמות הליגה האירופית (ה', 20:00, ספ'1) תוביל להצעות מחו"ל. איביץ': "אנחנו מנוסים יותר", נשיא ההונגרים: "לא מפחדים ממכבי תל אביב"

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תפתח מחר (חמישי, 20:00, ספורט1) באופן רשמי את עונת 2018/19, כאשר תתארח אצל פרנצווארוש ההונגרית במשחק הראשון מבין שניים של סיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית. מי שצפוי לפתוח בהרכב הוא וידאר קיארטנסון, ובמועדון מאמינים שהופעה טובה שלו שתלווה בשערים בצמד המשחקים מול היריבה ההונגרית, תפתח מחדש את שוק המתעניינות בו. הצהובים האמינו כי הקיץ יהיו הצעות עבור האיסלנדי שבעבר דווקא היה מחוזר, אבל השבועות האחרונים לא הולידו הצעה רצינית על האיסלנדי ובשלב הזה הוא שחקן הקבוצה.

עוד בנושא

מכבי תל אביב: נקבע הסגל לפרנצווארוש, חמישה מהמושאלים יישארו בארץ
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
גורלו עוד לא נקבע. וידאר קיארטנסון/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

במכבי תל אביב מאמינים שכעת השוק מתעורר באירופה אחרי סיום המונדיאל והאות ניתן עם ההעברה הגדולה ביותר של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס. "הכל תלוי כעת בוידאר", אמר גורם המקורב לעניינים. "אם הוא ייתן גול או שניים נגד פרנצווארוש, דברים יזוזו". כזכור נרכש קיארטנסון תמורת 3.75 מיליון יורו ובמכבי תל אביב קיוו לעשות עליו רווח. השכר של החלוץ נע סביב מיליון יורו נטו, כך שהשתחררות מחוזהו תסייע לקבוצה לצרף יותר משחקן אחד וגם תקל בבעיית הפייר פלי, שמונעת ממכבי תל אביב לרכוש שחקנים כל עוד היא לא מוכרת.

לצד קיארטנסון אמורים לפתוח מחר ארון שוינפלד וצפויה גם הפתעה בדמותו של מתן חוזז. מאחר שעומר אצילי סחב פציעה במשך כמה ימים, הוא לא אמור לפתוח, כך שחוזז עשוי להיות ב-11 של ולאדן איביץ' במשחק החשוב של הצהובים, אלא אם המאמן יילך לבסוף עם דור מיכה. בקישור אמורים לשחק דור פרץ, אייל גולסה ואבי ריקן.

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דור פרץ, אייל גולסה, אבי ריקן, מתן חוזז, ארון שוינפלד, וידאר קיארטנסון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. פייסבוק מכבי תל אביב, אתר רשמי
ולאדן איביץ' בהונגריה/אתר רשמי, פייסבוק מכבי תל אביב

"זה המשחק הראשון העונה של שתי הקבוצות", הזכיר ולאדן איביץ' במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות, "לשתיהן יש מסורת גדולה במדינה שלהן. אי אפשר לדעת מי פייבוריטית, כי עוד לא ראינו אותנו ואותם משחקים. אחרי קדם עונה בו התחלנו את ההכנות , לאחרונה התמקדנו בפרנצווארוש והכנו את עצמנו למשחק, אנחנו רוצים לעבור שלב. בשנים האחרונות מכבי הגיעה כמה פעמים לשלב הבתים בליגה האירופית ופעם אחת בליגת האלופות, כך שזה אולי נותן לנו יתרון. אנחנו מנוסים יותר במשחקים כאלה, אבל יהיה משחק קשה. לדעתי הסיכויים הם 50:50. אני עם הקבוצה שלושה שבועות וכרגע אנחנו חושבים רק על המפעל הזה, כי הוא הראשון שאנחנו משתתפים בו".

אבי ריקן אמר: "רוצים לנצח כמו בכל משחק. התכוננו טוב בחודש האחדון. זה משחק רשמי ראשון ואנחנו מגיעים מוכנים. הצוות הכין אותנו כמו שצריך, מצפה לנו יריבה איכותית ונצטרך להיות במיטבנו. ראינו משחק שלהם, מדובר בקבוצה טובה וממושמעת. האצטדיון פה ביתי, מבינים את גודל המועדון, ראינו כמה יפה פה ואיכותי. לא התכוננו לשחקן יריב אחד ספציפי, אלא התכוננו קבוצתית, ואנחנו מגיעים מוכנים. יש לנו קבוצה טובה, הייתה לנו הכנה טובה, עם הרבה שחקנים חדשים שהשתלבו מהר".

שחקן פרנצווארוש מרסל הייסטר.
אחד משבעה שחקני רכש. מרסל הייסטר

פרנצווארוש, הקבוצה המעוטרת בתולדות הליגה ההונגרית (29 אליפויות ו-23 גביעים), סיימה כסגנית האלופה וביצעה חיזוק משמעותי במהלך הקיץ. המאמן תומאס דול, שחקן נבחרת גרמניה לשעבר, צירף בין השאר את דוידה לנזפאמה האיטלקי מהונבד ואת מרסל הייסטר, המגן השמאלי שהצטיין בבית"ר ירושלים, כשהשבוע חתם איבן פטריאק, שחקן כנף אוקראיני בן 24 שכבר הספיק לרשום ארבע הופעות במדי הנבחרת.

נשיא המועדון גאבור קובאטוב הצהיר: "אנחנו לא מפחדים ממכבי תל אביב. אנחנו יודעים שזו יריבה רצינית שאי אפשר להקל בה ראש, אבל יש לנו מטרה". כוכב הקבוצה רולאנד וארגה הדגיש: "יצרנו פה תלכיד טוב ואז קל יותר לשחקנים החדשים להתחבר. אם לא נכוון לניצחון מול מכבי תל אביב, עדיף שלא נעלה על המגרש. רק ניצחון יספק אותנו במשחק ביתי, לכן נשאיר הכול על כר הדשא".

הרכב משוער: דנש דיבוס, גרגו לוברנצ'יץ', מיחה בלאז'יץ', אברהם פרימפונג, מרסל הייסטר, סטפן ספירובסקי, פרננדו גוריארן, רולאנד וארגה, דויד לנזפאמה, איבן פטריאק, דניאל בודה.

שחקני מכבי תל אביב עומר אצילי, אייל גולסה. פייסבוק מכבי תל אביב, אתר רשמי
אצילי וגולסה במצב רוח טוב/אתר רשמי, פייסבוק מכבי תל אביב
שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. פייסבוק מכבי תל אביב, אתר רשמי
פרדראג ראיקוביץ'/אתר רשמי, פייסבוק מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב דור מיכה, איתי שכטר, אייל גולסה, איתן טיבי. פייסבוק מכבי תל אביב, אתר רשמי
מיכה, שכטר, גולסה וטיבי/אתר רשמי, פייסבוק מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully