וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נקבע הסגל לפרנצווארוש, חמישה מהמושאלים יישארו בארץ

10.7.2018 / 14:15

רמז לעתיד? סגנית האלופה השלימה את הכנותיה לפרנצווארוש במוקדמות הליגה האירופית (ה', 20:00), מאוויס צ'יבוטה, יונתן כהן, אליאל פרץ, אור דסה ושון גולדברג נותרו בארץ

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב
צ'יקו אופואדו מכבי תל אביב.
מכבי מחכה לו. צ'יקו אופואדו

במכבי תל אביב משלימים את ההכנות לקראת המשחק מול פנרצווארוש ביום חמישי במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. הבוקר (שלישי) קיימה הקבוצה את האימון האחרון בקרית שלום ובערב תמריא לבודפשט, שם תתכונן מחר למשחק החשוב לקראת המטרה הגדולה שהיא להעפיל לשלב הבתים גם השנה.

נקבע הסגל של ולאדן איביץ' שייצא למשחק של מכבי נגד פרנצווארוש. מי שיישארו בארץ ולא יטוסו עם הקבוצה הערב הם מאוויס צ'יבוטה, יונתן כהן, אליאל פרץ, אור דסה ושון גולדברג. כל החמישה, כזכור, שהו עם הקבוצה במחנה האימונים בפולין, וכעת לא ברור הם שוב צפויים לצאת להשאלה לקראת העונה הבאה. אליהם צריך להוסיף את שגיב יחזקאל, מתן בלטסקה ודור ג'אן, שחקני הקבוצה שאפילו לא יצאו איתה למחנה האימונים. למעשה, מבין השחקנים המושאלים של מכבי תל אביב, יש לדן גלזר, רוסלן ברסקי, שחר פיבן ומתן חוזז את הסיכויים הגבוהים ביותר להישאר בסגל לקראת העונה הבאה.

בקבוצה ממתינים לשחקן הכנף הניגרי צ'יקו אופואדו שאמור לקבל בכל יום את אשרת הויזה לישראל, ומיד לאחר מכן לנחות במועדון במטרה לחתום רשמית על ההסכם שכבר שהשיג מול מכבי תל אביב לשנתיים.

מוקדם יותר היום הודיעה הקבוצה שהאריכה עד 2021 את חוזהו של השוער הצעיר (18) דניאל פרץ. פרץ, שהיה משחקני המפתח של קבוצת הנוער שזכתה באליפות אשתקד, אמר לאחר החתימה: "אני נרגש מאוד לחתום על חוזה חדש ולהבטיח את עתידי במועדון בו שיחקתי ואהדתי מגיל 6. זו הגשמת חלום ועכשיו נותר לי לעבוד קשה ולהצדיק את האמון שניתן בי".

עוד בנושא:

"זאת בדיחה?": תגובות הרשת לחשיפת המדים החדשים של מכבי תל אביב
מכבי תל אביב הציגה את המדים החדשים, "פרדראג ראיקוביץ' מועמד לווטפורד וסטנדרד ליאז'"

יונתן כהן, מאוויס צ'יבוטה שחקני מכבי תל אביב באימון. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
שוב יושאלו? כהן וצ'יבוטה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully