וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יחורה - בית"ר ירושלים: "נכון שהסגל לא מרשים, אבל ננסה לחזור עם תוצאה טובה"

11.7.2018 / 16:09

בית"ר נערכת למשחק החוץ מול צ'יחורה במוקדמות הליגה האירופית (ה', 18:00, ספ' 2), השחקנים מנסים לנתק עצמם מהאווירה. לוזון: "יש לי את הכלים להשיג תוצאה". התלבטות בין זהבי לאקפי

מערכת וואלה!

בית"ר ירושלים נחתה בשלישי בלילה בגאורגיה לקראת המשחק נגד צ'יחורה במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית מחר (חמישי, 18:00, ספורט 2). השחקנים מנסים לנתק את עצמם מכל האווירה מסביב למועדון ואומרים: "נכון שהסגל לא מרשים אבל נבוא לעמוד נכון ולנסות לחזור עם תוצאה טובה הביתה. המשחקים האלה חשובים לקריירה של כל אחד וגם יכולים להכניס כסף למועדון, זה מה שצריך להעסיק אותנו".

למרות הדברים הללו, השחקנים ממשיכים לדבר בנוגע לאי הוודאות במועדון וההתנתקות הזמנית של הבעלים, אלי טביב. עידן ורד ביקש מאלי אוחנה הבהרות לגבי עתידו. הארכה שפאוק סלוניקי נתנה על אריק סאבו מסתיימת ב-16 לחודש, ונכון להיום בית"ר תתקשה לעבור בבקרה בסוף החודש ללא מכירת השניים. בשלב הזה, ולפחות עד לאחר צמד המשחקים מול הגאורגים, אלי אוחנה לא מתכוון לקבל החלטות.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עמותת אוהדי בית"ר ירושלים דורשת לחקור שוב את מעורבות אלי טביב
הבלגן בבית"ר ירושלים עומד להתפוצץ להתאחדות לכדורגל בפנים

שחקני בית"ר ירושלים באימון הפתיחה. ברני ארדוב
פותחים את העונה באופן רשמי. שחקני בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

בצד המקצועי, המאמן גיא לוזון יתרגל רק הערב באימון המסכם את ה-11 שצפויים לפתוח. נראה כי ההרכב יהיה דומה לבסיס איתו עלה במשחקי האימון כאשר קרלוס קוויאר וטל כחילה יהיו הבלמים, אופיר קריאף ואריק סאבו יפתחו בקישור ואנתוני וארן יפתח בהתקפה עם יקוב סילבסטר ועידן ורד. מתן פלג צפוי לערוך בכורה רשמית כמגן ימני כאשר בנוגע לעמדת המגן השמאלי ישנה עדיין התלבטות בין אור זהבי לדין אקפי כשגם האפשרות שדוד קלטינס ישחק בעמדה קיימת.

לקראת המשחק אמר לוזון: "יש התרגשות, מהולה בדריכות. זה משחק רשמי ראשון שלנו השנה, ועוד באירופה. אנחנו יודעים שהקבוצה הגאורגית מוכשרת עם טכניקה טובה, אבל אני תמיד מאמין בשחקנים שלי ויודע שיש לי את הכלים להוציא את התוצאה הנכונה".

עוד באותו נושא

עמותת אוהדי בית"ר ירושלים דורשת לחקור שוב את מעורבות אלי טביב

לכתבה המלאה
מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. קובי אליהו
שוב באירופה. גיא לוזון/קובי אליהו

צ'יחורה, שזכתה בשנה שעברה בגביע הגאורגי לראשונה בתולדותיה, עברה שני סיבובי מוקדמות ב-2014/15, כולל את בורסאספור הטורקית בפנדלים, וזו השנה החמישית שלה במוקדמות הליגה האירופית. הקבוצה מדורגת במקום הרביעי בגאורגיה, אחרי שניצחה לפני שישה ימים 0:4 את סיוני במחזור ה-18.

הרכב משוער: דינו חמזיץ', דויט מאיסשווילי, לאשה צ'יקבאידזה, בקאר מירטסחולאבה, דויט מגרלישווילי, רבאז צ'יטיישווילי, דניס דוברובולסקי, אירקלי לקבטאדזה, טיימורזי מרקוזשווילי, אירקלי בוגרידזה, גיורגי גבדאבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully