וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: נמרוד טישמן חתם לשנתיים

9.7.2018 / 11:16

הגארד, שסיכם את תנאיו במדי הכתומים בשבוע שעבר, חתם ויצטרף לאדם אריאל ואיתי שגב שחתמו מוקדם יותר הקיץ בעיר היין. אוהדי הקבוצה החלו בקמפיין למען השארת הקפטן ניצן חנוכי במועדון

נמרוד טישמן שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
מגיע לעיר היין. טישמן/לירון מולדובן

מכבי ראשון לציון הודיעה הבוקר (שני) על החתמתו של הגארד נמרוד טישמן לשנתיים הקרובות. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, טישמן סיכם את תנאיו במועדון אחרי שהעדיף את ההצעה של הקבוצה מעיר היין על פני התעניינות מעירוני נס ציונה ועירוני נהריה, והוא שחקן החיזוק השלישי של הכתומים אחרי שאדם אריאל ואיתי שגב חתמו מוקדם יותר הקיץ.

טישמן (27, 1.98) הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב ששיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל. כשסיים את גיל הנוער עבר לאוניברסיטת פלורידה, אך חזר לישראל אחרי שנה אחת בלבד. את קריירת הבוגרים שלו פתח בהפועל יקנעם/מגידו, שהייתה בזמנו קבוצת הבת של הצהובים. בקיץ 2011 עבר לגן נר וחתם בגלבוע/גליל, כשהוא משחק בקבוצה במשך ארבע שנים. אחרי ירידת הליגה של גלבוע עבר למכבי קרית גת, ואחרי עונה סבירה עבר למכבי אשדוד, אך פספס את רוב פתיחת העונה בשל פציעה. בקיץ שעבר החליט לרדת ללאומית ולחזור לקרית גת, שם שימש כאחד משני כוכבים ישראלים לצידו של רוברט רות'בארט ורשם 12.1 נקודות, 5.8 אסיסטים ו-4 ריבאונדים למשחק.

בימים האחרונים החלו אוהדי הקבוצה בקמפיין למען השארת הקפטן ניצן חנוכי במועדון. חנוכי שמשחק בראשון לציון החל מעונת 2010/11, למעט עונה אחת, נפגש עם ראשי הקבוצה וקיבל מהם הצעה לא מספקת בעיניו, כשבראשון לציון דורשים ממנו לקצץ משמעותית בשכרו. אוהדי הקבוצה פרסמו עשרות פוסטים תומכים בשחקן, ובכל הודעה רשמית של המועדון מגיבים עם המשפט, להשאיר את חנוכי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully