וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: נמרוד טישמן סיכם את תנאיו

4.7.2018 / 16:29

הגארד (27, 1.98) ששיחק בעונה שעברה במכבי קרית גת מהליגה הלאומית ישוב לליגת העל ויצטרף לקבוצה של צביקה שרף בתחנה הרביעית שלו בליגת העל. יהיה שחקן החיזוק השלישי של הכתומים מתחילת הפגרה

נמרוד טישמן שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
חוזר לליגת העל. נמרוד טישמן/לירון מולדובן

מכבי ראשון לציון ממשיכה לבנות את הסגל לקראת העונה הבאה. היום (רביעי) סיכמו הכתומים את תנאיו של הגארד נמרוד טישמן ששיחק בעונה שעברה במדי מכבי קרית גת והוא צפוי לחתום בהמשך היום ולהיות שחקן החיזוק השלישי של הכתומים מתחילת הפגרה. בטישמן הייתה מעוניינת גם עירוני נס ציונה, בשל היחסים הטובים של השחקן עם מנכ"ל הקבוצה מאיר טפירו, אך טישמן העדיף בסופו של דבר להצטרף לכתומים.

טישמן (27, 1.98) הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב ששיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל. כשסיים את גיל הנוער עבר לאוניברסיטת פלורידה, אך חזר לישראל אחרי שנה אחת בלבד. את קריירת הבוגרים שלו פתח בהפועל יקנעם/מגידו, שהייתה בזמנו קבוצת הבת של הצהובים. בקיץ 2011 עבר לגן נר וחתם בגלבוע/גליל, כשהוא משחק בקבוצה במשך ארבע שנים. אחרי ירידת הליגה של גלבוע עבר למכבי קרית גת, ואחרי עונה סבירה עבר למכבי אשדוד, אך פספס את רוב פתיחת העונה בשל פציעה. בקיץ שעבר החליט לרדת ללאומית ולחזור לקרית גת, שם שימש כאחד משני כוכבים ישראלים לצידו של רוברט רות'בארט ורשם 12.1 נקודות, 5.8 אסיסטים ו-4 ריבאונדים למשחק.

מלבד טישמן חתומים בראשון לציון גם הסנטר איתי שגב והפורוורד אדם אריאל שהצטרפו לקבוצה לשנתיים. הכתומים מנסים ללכת על מהלך של החתמת שחקנים צעירים יחסית, והם צפויים להפרד מאבי בן שימול שאמור להצטרף להפועל אילת, וייתכן שגם מהקפטן ניצן חנוכי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully