וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונה בולדן: "במבט לאחור, אני שמח על החוויה שעברתי במכבי תל אביב"

האוסטרלי שעדיין מנסה להשיג חוזה מובטח בפילדלפיה לעונה הבאה סיפר לתקשורת האמריקאית: "בהתחלה לא הייתי בטוח שמעבר לאירופה יעזור לי, עכשיו אני מבין שכן. שיחקתי מול אגדות יורוליג"

ג'ונה בולדן. GettyImages
חזר לליגת הקיץ ממקום אחר. ג'ונה בולדן/GettyImages

אחרי עונה סבירה במכבי תל אביב, ג'ונה בולדן מרכז את כל המאמצים בהשגת חוזה מובטח לעונה הבאה ב-NBA. הפאוור פורוורד האוסטרלי הצטרף לפילדלפיה בליגת הקיץ בלאס וגאס, הספיק לרשום שתי הופעות פושרות וביתר הזמן ינסה להרשים מספיק כדי להפוך לשחקן הסיקסרס, שבחרו בו בדראפט.

אמש (ראשון) פורסם בארצות הברית ראיון שנערך עימו עוד לפני הופעת הבכורה בווגאס (6 נקודות ו-6 ריבאונדים ב-23 דקות מול בוסטון), בו סיפר על השאיפות לעונה הקרובה ועל השנה במכבי תל אביב. "אני מודה שבהתחלה, אחרי שנבחרתי בדראפט, האמנתי שפילי צריכה לקחת אותי תכף ומיד כי הרגשתי מוכן. אבל במבט לאחור אני שמח מאוד על החוויה שעברתי במכבי תל אביב. אני שמח שזה מה שקרה. השארתי בתל אביב הרבה חברים טובים, הרבה חוויות נעימות, ועכשיו אני כאן".

בולדן סיפר ש"לשחק ביורוליג, ליגה קצת איטית אבל מאוד פיזית, מול שחקנים הרבה יותר מנוסים, היה חשוב מאוד להתפתחות שלי. התמודדתי ראש בראש מול אגדות יורוליג בעמדת הפאוור פורוורד, ועכשיו אני חושב שאני בשל לעשות את המעבר ל-NBA".

נראה שהסיקסרס עדיין מתלבטים אם להכלילו בסגל בעונה הבאה, בהתבסס על דיווחים ושמועות שונות בארצות הברית. כך או כך, בולדן יודע היכן הוא צריך להשתפר. "אני חייב ללמוד להיות יותר אגרסיבי. באירופה הבנתי עד כמה זה חשוב להיות תמיד באותה רמת אגרסיביות של היריב שלך, אחרת אתה בבעיה".

עוד בנושא

אמארה סטודמאייר: "רוצה לחזור לשחק כדורסל, אולי ב-NBA"
קיין ממשיך במכבי תל אביב, נבן ספאחיה: "יש לו לב מכביסטי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully