וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: יפתח זיו צפוי להמשיך לעונה נוספת

8.7.2018 / 20:53

הקבוצה קרובה להארכת חוזהו של הגארד, ווילי וורקמן שמחזיק בחוזה במכבי חיפה עשוי להיות החיזוק הראשון של מיקי גורקה בעין שרה, ושיחות בין הצדדים כבר החלו. גל גילינסקי הצעיר מועמד

עריכת וידאו: מתן חדד

עירוני נהריה החלה לעבוד בשבוע שעבר עם מינויו של מיקי גורקה באופן רשמי למאמן הקבוצה והמינוי של ליאור אנגלמן כעוזרו, ובינתיים בעין שרה מנסים לצרף ולשמור על שחקנים על מנת ליצור תלכיד שיוכל להוביל את הסגולים לעונה טובה יותר מאשתקד. לוואלה! ספורט נודע כי אחד השחקנים שנחשבים למטרה עיקרית בנהריה הוא ווילי וורקמן, שחתם במהלך העונה שעברה על חוזה ארוך טווח במדי מכבי חיפה שירדה בינתיים לליגה הלאומית, ומעוניין להשאר בליגה הראשונה. בנהריה כבר מנהלים שיחות עם וורקמן בתקווה שיבשבילו לכדי חוזה.

וורקמן (28, 1.98), יהודי אמריקאי, הגיע לשחק בליגה הלאומית כישראלי בהפועל גליל עליון בליגה הלאומית והציג יכולת טובה ומפתיעה. בזכות ההצלחה שלו התקדם בקיץ שלאחר מכן להפועל תל אביב, אך לאחר עונה אחת בלבד עבר למכבי אשדוד בה השתדרג בדקות המשחק והפך לשחקן בכיר.בקיץ 2016 חתם במכבי חיפה לשנתיים, ובמהלך העונה שעברה חוזהו שודרג והוארך לשלוש שנים. הוא רשם במדי חיפה בעונה שעברה 7.6 נקודות ו-5.4 ריבאונדים למשחק.

בנוסף, הקבוצה קרובה להארכת חוזהו של יפתח זיו לעונה נוספת. הסגולים והרכז ניהלו בימים האחרונים מגעים על המשך דרכו של זיו בעין שרה, והיום (ראשון) הושגה פריצת הדרך ובמועדון מקווים כי זיו יחתום בקרוב לעונה נוספת. העונה הנוכחית של זיו בנהריה הייתה מלאה בעליות ומורדות, כשבמהלך העונה ספסל אותו המאמן אריק אלפסי והוציא אותו כמעט לחלוטין מהרוטציה, אך בסיבוב השלישי הוא היה מהסיבות הבולטות במסע ההשארות של נהריה לעונה נוספת בליגת העל.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הפועל גלבוע/גליל: אריאל נבון סיכם בקבוצה
דיאנדרה קיין ממשיך במכבי תל אביב, ספאחיה: "יש לו לב מכביסטי"

שחקן הפועל כפר סבא גל גילינסקי מול שחקן הפועל רעננה יובל זוסמן. ברני ארדוב
גל גילינסקי עם יובל זוסמן/ברני ארדוב

השחקן היחיד שחתום בנהריה לקראת העונה הבאה הוא איגור נסטרנקו, כשהסגולים ויתרו על האפשרות לשמור על יהונתן שולדבראנד שעבר להפועל אילת. גם סטו דגלאס עשוי להשאר, כשעוד בגזרת המועמדים נמצאים יובל נעימי, שעשוי להגיע אם זיו לא יאריך את חוזהו והגארד הצעיר גל גילינסקי ששיחק בעונה שעברה בהפועל גליל עליון מהליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully