וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: אריאל נבון סיכם בקבוצה

8.7.2018 / 11:45

הגארד הצעיר (21, 1.80) שפרץ בנבחרת העתודה בקיץ שעבר ועלה עם הפועל באר שבע מהלאומית יהיה שחקן החיזוק השני של אריאל בית הלחמי הקיץ לצד נתנאל ארצי שהגיע ממכבי אשדוד

עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל גלבוע/גליל ממשיכה לעבוד לקראת העונה הבאה. אחרי שצירפה את הפורוורד נתנאל ארצי, ששיחק בעונה שעברה במכבי אשדוד, המשיכה הקבוצה של אריאל בית הלחמי במגמת צירוף השחקנים הצעירים המוכשרים כשהוסיפה לסגל את אריאל נבון ששיחק בעונה שעברה בהפועל עפולה והפועל באר שבע/בני שמעון מליגת המשנה. נבון היה מבוקש במספר קבוצות בליגה השנייה, וכן הייתה אפשרות שימשיך בבאר שבע, אך העדיף את הקבוצה מגן נר.

נבון (21, 1.80) פרץ לתודעה בקיץ שעבר אחרי עונה אחת ברמת השרון מהלאומית כשנכנס במפתיע לסגל של נבחרת העתודה והרשים עם 7 נקודות ו-1.9 ריבאונדים בטורניר בו סיימה הנבחרת במקום השני. ההצלחה הובילה אותו לתפקיד מפתח בהפועל עפולה ונבון החזיר עם 10 נקודות ו-2.5 אסיסטים ב-21 משחקים, אך במהלך העונה בחר לחזור קרוב הביתה, להפועל באר שבע וב-13 משחקים במועדון רשם 5.2 נקודות ו-1.8 אסיסטים למשחק.

נבון כאמור מצטרף לנתנאל ארצי שחתם בשבוע שעבר בקבוצה, צמד בני הדודים חואקין שוכמן, קפטן הקבוצה ויחזקאל סקוורר, שלשניהם חוזים מהעונה שעברה ושון לבנובסקי שגם הוא ימשיך. במועדון מנהלים מגעים עם טל קרפלס ובן אלטיט על המשך דרכם, בתקווה לסגור איתם לעונה נוספת.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
דיאנדרה קיין ממשיך במכבי תל אביב, ספאחיה: "יש לו לב מכביסטי"
הפועל ירושלים והפועל חולון מעוניינות בעידן זלמנסון

שחקן נבחרת העתודה אריאל נבון. FIBA, אתר רשמי
עולה לליגת העל. אריאל נבון/אתר רשמי, FIBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully