וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר מאשר: "שטקוס התאכזב, נדבר איתו על חוזה חדש"

8.7.2018 / 10:19

במועדון אישרו כי השוער דורש חוזה לשלוש שנים. הקבוצה תמריא ביום שלישי למחנה בהולנד, תפגוש את אוסטנד כבר ברביעי. נס זמיר ימריא למחנה, גם סלישקוביץ' וחדידה עשויים להצטרף. השחקנים עברו מבדקים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר, שוחח עם ווילי רוטשטיינר בנוגע למשרת המאמן הלאומי. בינתיים, עד שהעניין יוכרע סופית, המאמן התיחחס לשבוע הסוער שעברה הפועל חיפה - שהסתיים בפיצוץ עסקת ארנסטס שטקוס שנבעה משינוי מספר סעיפים של הבעלים.

"יואב כץ ניסה לעשות עסקה כלכלית, עסקה טובה ואני מסתכל קדימה", אמר קלינגר והתייחס לידיעה לפיה השוער דורש חוזה לשלוש שנים. "שטקוס התאכזב, אבל לא בגלל שהוא לא רצה להישאר. עכשיו נדבר איתו על חוזה חדש. הוא רצה ללכת לשחק בליגת האלופות. אני מאמין שהדברים יירגעו והוא יהיה בסדר".

עוד בנושא
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מכבי תל אביב ומ.ס אשדוד דנות באפשרות לטרייד. גדי קינדה יועבר?
מכבי חיפה: לחץ על מאנג'ק לנחות בהולנד. ההצעה: 400 אלף יורו לעונה

שוער הפועל חיפה ארנסטס שטקוס. שלומי גבאי
"רצה ליגת אלופות". שטקוס/שלומי גבאי

ביום שלישי תמריא הפועל חיפה למחנה בהולנד. היא תשהה שם עד יום רביעי שאחרי. היא תקיים שלושה משחקי אימון: מול אוסטנד (רביעי, 11 ביולי), פ.צ ברוז' (שבת, 14 ביולי) וזולטה וארחם (שלישי, 17 ביולי). קלינגר יצרף זר נוסף, מגן ימני או חלוץ. אם יוחלט לשחרר זר נוסף, גם קלאודמיר יילקח בחשבון. "קלאודמיר וקורהוט עדיין על הפרק. לא אמרנו את המילה האחרונה לגבי זרים", אמר יואב כץ.

החלטה לגבי הנבחן פטאר סלישקוביץ' טרם התקבלה וייתכן שימריא למחנה. במועדון ממתינים שיואב כץ יחתום על עסקת סוהיל ארמלי כשהשחקן כבר סיכם את תנאיו. גם גיא חדידה עשוי לצאת. סלישקוביץ' מתאקלם בישראל ואתמול הוא בילה בחברת חיים מגרלישווילי, מקסים פלקושצ'נקו ושאר השחקנים הזרים. נס זמיר שמסיים התרשמות בת שבוע אמור לחתום ולהצטרף לסגל.

שחקני הקבוצה עוברים הבוקר מבדקי כושר במכון קינטיקס בהנהלת ד"ר בוקי ירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully