וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק מפתיע לבלאט: זאק לידיי חתם לשנתיים באולימפיאקוס

הסנטר שכיכב בליגת העל אשתקד עם 19.5 נקודות ו-8 ריבאונדים למשחק במדי גלבוע/גליל, עשה את קפיצת המדרגה כשחתם במועדון הפאר היווני, ינסה לקבל דקות ביורוליג בעונה הקרובה

זאק לידיי אולימפיאקוס.
השתדרג. זאק לידיי

דיוויד בלאט מנסה לבנות קבוצה כמה שיותר חזקה באולימפיאקוס והיום (שבת) הקבוצה הודיעה על רכש די מפתיע ומוכר. זאק לידיי, הסנטר שהצטיין בעונה שעברה במדי גלבוע/גליל מליגת העל, חתם לשנתיים במועדון הפאר היווני, עם אופציה לעונה נוספת.

לידיי, שגדל במכללת וירג'יניה, נחשב לאחד השחקנים הכי טובים בליגה בעונה החולפת ורשם ממוצעים של 19.5 נקודות, 8 ריבאונדים ו-1.3 חטיפות למשחק, והוביל את הקבוצה של אריאל בית הלחמי לעונה טובה מאוד. בסדרת הפלייאוף לידיי סחב את גליל על גבו מול הפועל ירושלים החזקה, מולה הוא קלע 22 נקודות ו-29 נקודות בשני המשחקים בארנה. לידיי הוא למעשה החיזוק השני של בלאט אחרי שהגארד נייג'יל וויליאמס גוס הצטרף והוא יעבה את הקו הקדמי של האדומים שכולל גם את ניקולה מילוטינוב, גיורגיוס בוגריס וכמובן גם יורגוס פריטנזיס הוותיק. אולימפיאקוס ראתה בעונה החולפת את פנאתינייקוס חוגגת על חשבונה עוד אליפות והעונה, כך מקווים, בלאט יעזור להחזיר עטרה ליושנה וגם את האליפות למועדון מפיראוס.

עוד בנושא:

דיווחים בארה"ב: טיילר האניקאט נהרג בקרב יריות עם שוטרים
שון דאוסון על ההופעה הטובה בליגת הקיץ: "חיכיתי לרגע הזה המון זמן"
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully