וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם עידן: טוני פארקר סגר בשארלוט לשנתיים תמורת 10 מיליון דולר

אחרי 17 עונות בסן אנטוניו במהלכן זכה בארבע אליפויות, הרכז הצרפתי יוצא לדרך חדשה וישחק בעונה הבאה במדי ההורנטס. דיווח: אוקלהומה סיטי וכרמלו אנתוני מנהלים מגעים לקראת פרידה

טוני פארקר שחקן סן אנטוניו עם מאמנו גרג פופוביץ'. GettyImages
דרכיהן נפרדות. פופוביץ' ופארקר/GettyImages

תם עידן ב-NBA: על פי דיווחים שונים בארצות הברית הערב (שישי) טוני פאקר סיכם בשארלוט לשנתיים, בהן ירוויח 10 מיליון דולר. משמעות הדבר היא שהרכז הצרפתי הוותיק (36) עוזב את סן אנטוניו אחרי 17 שנים, במהלכן זכה בארבע אליפויות והיה אחת הצלעות בטריו האגדי, יחד עם טים דאנקן ומאנו ג'ינובילי. פארקר היה -MVP של סדרת הגמר בשנת 2007 והיה שש פעמים באולסטאר, וכעת לראשונה ישחק בקבוצת NBA אחרת ולא תחת גרג פופוביץ'.

בנושא אחר, האם הרומן בין אוקלהומה סיטי לכרמלו אנתוני עומד להגיע לסיומו, שנה בלבד לאחר שהחל בקול תרועה רמה? בהחלט עושה רושם שכן. OKC מצאה את עצמה הקיץ עם עלות שכר ענקית, בקנה מידה היסטורי, של 310 מיליון דולר, והיא מנסה לעשות מה שניתן כדי להקל מעט על מס המותרות שתשלם בעונה הבאה. הדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא להיפטר מחוזהו היקר של אנתוני, שהגיע כדי ליצור טריו של אולסטארים עם ראסל ווסטברוק ופול ג'ורג', אבל לא ממש התחבר אליהם ולקבוצה כפי שקיווה. על פי אדריאן ווז'נאורוסקי, במהלך השבועות הקרובים הצדדים יגיעו לסיכום על פרידה.

עוד בנושא

לא רק לברון: דירוג העסקאות הכי טובות אחרי פתיחת השוק ב-NBA
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק, כרמלו אנתוני. AP
מפרקים את החבילה. אנתוני ו-ווסטברוק/AP

בתחילת הקיץ החליט אנתוני לממש את האופציה שלו לעונה נוספת בקבוצה, במהלכה הוא אמור להרוויח 27.9 מיליון דולר, למרות שידע שהמעמד שלו (ויחד איתו, מספר הדקות) עומד לצנוח באופון משמעותי. סוכנו של שחקן הניקס לשעבר נמצא ביחסים טובים עם הג'נרל מנג'ר של אוקלהומה סיטי, סם פרסטי, ויחד הם ינסו למצוא את דרכו של אנתוני א מחוץ לקבוצה - בין אם על ידי טרייד או בכל צורה אחרת. במקרה הכי טובה מבחינת OKC, היא יכולה לחסוך 107 מיליון דולר כתוצאה מהפרידה.

אנתוני אמנם מחזיק באפשרות להטיל וטו על טריידים, אבל בכל מקרה בשלב הזה נראה שכל קבוצה שתקבל אותו תמורת מישהו אחר, תעשה זאת על מנת לשחרר אותו מיד לאחר מכן. כחשקן חופשי, הוא צפוי להיות מחוזר על ידי לא מעט קבוצות למרות העונה החלשה שעברה עליו, והוא יקווה כמובן להצטרף למועמדת לאליפות. אשתקד הוא אמנם קלע את מספר השלשות הגבוה שלו בקריירה לעונה אחת, אבל גם סיים עם ממוצע הנקודות הנמוך שלו אי פעם (16.2) מאז הגיע ל-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully