וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו"מ עם ג'רמי פארגו נקלע לקשיים, דווייט באייקס מועמד למכבי תל אביב

6.7.2018 / 11:50

התרחקות נוספת בין השחקן לבין הצהובים בשל פערים כספיים. בקבוצה בודקים מספר שחקנים נוספים והקומבו גארד בן ה-29, ששיחק בעונה שעברה בדטרויט פיסטונס מה-NBA, הוא אחד מהם

צילום ועריכה: קובי אליהו

אם הייתה תחושת אופטימיות במכבי תל אביב לגבי החתמתו של ג'רמי פארגו, נראה שהיא שוב משתנה. המשא ומתן בין הצדדים, שידע עליות ומורדות בשבועות האחרונים, נקלע לקשיים ושוב קיימת התרחקות בין הצהובים לשחקן, וזאת בשל פערים כספיים. בעקבות כך, בקבוצה בודקים מספר אופציות נוספות ולוואלה! ספורט נודע כי אחד מהשחקנים שנבדקים הוא דווייט באייקס.

באייקס (29) הוא קומבו גארד ששיחק במספר קבוצות NBA בהן לא הצליח להותיר חותם. ב-2013 הוא שיחק בטורונטו, ב-2015 בלוס אנג'לס לייקרס וב-2017 חתם בדטרויט אחרי שחזר מהליגה הסינית. הוא שותף בעונה שעברה ב-29 משחקים במדי הפיסטונס בהם העמיד ממוצעים של 7.4 נקודות, 2.0 אסיסטים, 1.4 ריבואנדים ו-0.4 חטיפות ב-14.7 דקות בממוצע למשחק. העונה האחרונה בה שיחק באירופה הייתה ב-2014, אז שיחק בוולנסיה הספרדית ושוחרר ארבעה חודשים לאחר שחתם.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הקשר הישראלי: הפלונטר מאחורי הגעתו של תמיר בלאט להפועל ירושלים
עירוני נס ציונה: ג'ראלד לי חתם לעונה הבאה

שחקן דרושאפקה סקוטי ווילבקין. GettyImages
במכבי תל אביב מאמינים שיחתום. סקוטי ווילבקין/GettyImages

להבדיל מפארגו, במועדון מאמינים כי סקוטי ווילבקין יחתום בקרוב. רוב המכשולים הוסרו והגארד האמריקאי, שזכה אשתקד ביורוקאפ עם דיוויד בלאט ודרושפאקה, נמצא בדרכו לאלופה הישראלית. בקבוצה מדגישים שרוב הפרטים סוכמו, אולם נותרו פרטים קטנים הממתינים לסגירה, בעיקר מול קבוצתו הטורקית. אחרי ווילבקין חיזרה גם אנאדולו אפס, אולם היא לא הסכימה לשלם את הפיצוי לאלופת היורוקאפ, העומד על כמיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully