וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה טוענים: פרארי תעזור לממן את המשכורת של כריסטיאנו רונאלדו

בארץ המגף דווח שיובנטוס תיעזר בחברות השייכות למשפחת אניילי, CR7 עשוי להפוך לפרזנטור העולמי של ענקית המכוניות. וגם: הרגע ששכנע את הפורטוגלי שברצונו לשחק עבור הגברת הזקנה

עריכת וידאו: מתן חדד

האם כריסטיאנו רונאלדו אכן יעבור בימים הקרובים ליובנטוס? באיטליה כבר מצאו את הבית המפואר בו צפוי להתגורר הכוכב הפורטוגלי וטענו כי האלופה מעוניינת להציגו בשבת הקרובה, כאשר בספרד מדווחים כי הרגע בו זכה לתשואות מאוהדי יובנטוס לאחר המספרת המדהימה ברבע גמר ליגת האלופות, נחקק בזיכרונו ותרם לרצונו של CR7 לעבור. הוא היה השחקן השני בלבד שמקבל סטנדינג אוביישן ביובה סטדיום אחרי אנדרס אינייסטה.

הנושא המרתק מכולם הוא הכסף כמובן. ריאל מדריד אמורה לקבל 100 מיליון יורו עבור הכוכב בן ה-32, שירוויח 30 מיליון יורו לעונה (60 מיליון ברוטו), אבל איך יובנטוס יכולה לשלם סכום כזה? על פי דיווחים באיטליה, הביאנקונרי ייעזרו בחברות אחרות השייכות למשפחת אניילי, ביניהן פרארי, פיאט וג'יפ. רונאלדו עצמו, חובב רכבי אספנים, עשוי להיות הפרזנטור העולמי החדש של פרארי, מה שצפוי להעניק לו הכנסה נוספת של 20 מיליון יורו לשנה. החוזה עצמו ייחתם לארבע שנים.

פרט לכך, יובנטוס כבר הרוויחה 160 מיליון יורו, לאחר שמניותיה עלו ב-22 אחוזים בשלושת הימים מאז החלו הדיווחים על העסקה. על פי הערכות של כלכלנים, רונאלדו יסייע להרים את המותג של יובנטוס לרמה של מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד וברצלונה, שכרגע מכניסות פי ארבעה או חמישה ממכירות מוצרים. "אם ישלמו לו 60 מיליון יורו לפני מס, הם יקבלו בסביבות 50 מיליון יורו לשנה מהגדלת התגמולים", אמר הכלכלן מיכאלאנג'לו ורנה ל"סקיי ספורט איטליה".

במדריד כבר השלימו עם עזיבתו של רונאלדו, שייפרד ממדי הבלאנקוס כשיאן השערים עם 451 כיבושים בתשע שנים. ב"אס" פירטו את הסיבות בגינן רצה רונאלדו לעזוב, והדגישו כי לא היה מרוצה מכך שפלורנטינו פרס לא עמד בהבטחתו לשדרג את חוזהו ובעיקר מהפלרטוטים הבלתי פוסקים עם ניימאר.

עוד בנושא:

ז'ורז'ה מנדש: "אם כריסטיאנו רונאלדו יעזוב את ריאל מדריד, זה רק לאתגר חדש"
ריאל לא מוותרת: "פגישת חירום בין פלורנטינו פרס לסוכנו של רונאלדו"
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו כובש בבעיטת מספרת. רויטרס
לא שכח את התשואות. רונאלדו והמספרת בטורינו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully